creatief

Creatieve swap met Karin Joan deel 1


Een tijdje geleden vroeg ik Karin Joan of ze samen met mij een creatieve swap wilde doen. Ik volg de blog van deze creatieve dame al een tijdje en ze maakt erg mooie dingen. We hadden afgesproken om het pakje tegelijk op te post te doen dan ook tegelijk uit te pakken. Gisteren werd haar pakketje bij mij bezorgd. Ik kon niet wachten om het uit te pakken en rende snel terug naar de bank waar ik neerplofte en aan het uitpakken begon/ A while ago I’ve asked Karin Joan if she wanted to do a creative swap with me. I’m following the blog by this creative lady for a while now and she makes lovely things. We agreed on posting the package at the same time so we can unwrap it at the same time. Yesterday mr. Mailman was delivering my package and I could hardly wait to unwrap it. Quickly I’ve ran to the couch where I’ve stared unwrapping..


Het hele pakje zat vol met heel veel kadootjes verpakt in chique witte enveloppes. Maar het begon met een lieve brief bovenop speciaal voor mij :D/ The whole package was filled with a lot of presents wrapped in chique white envelopes. But it first started with a letter just for me 😀


Op elk kadootje was geschreven met wat het was gemaakt, super leuk om te zien hoe je met heel weinig zulke leuke dingen kan maken/ On each present she wrote down which materials she have been using creating it, super fun to see you don’t need much to create something beautifull


Bij sommige dingetjes stond dat het nog afgemaakt moest worden, hoe leuk is dat?/ At some pieces there was written to finish it, how fun is that?


Zelf maak ik heel graag spulletjes van klei en ook Karin Joan werkt hier volgens mij graag mee. Ze stuurde mij deze leuke kleifiguurtjes met prachtige kantmotiefjes/ I’d love to work with clay and I think Karin Joan also loves to work with it. She sent me these pretty clay figures with lovely lace patterns.


Printjes in prachtige herfstkleuren die ik mooi kan gebruiken om te knutselen/ Prints in pretty autumn shades to craft with


Een prachtige kaart die ik kan sturen wanneer iemand in een vervelende periode zit. Mooi ook zo met die gevallen blaadjes/ A pretty postcard which I can send to someone who needs some warm words. Pretty with those fallen leaves


Over elk kadootje is zo goed nagedacht, dit past helemaal bij de herfstige tinten en is zo mooi teer.
Op het blaadje staat precious, misschien kan die wel mooi in mijn 3d fotolijstje :D/
She tought so well about every present, this matches the autumn shades perfectly and is so precious. That’s what’s written on the leave, maybe I’ll be using it in my 3d-photo frame.

<em>Het pakje zat nog veel voller dus ik laat jullie snel deel 2 van mijn prachtige pakje zien!/ The package was filled with a lot more presents so I’ll show you part 2 of my pretty package real soon!

afsluiterklassiek

6 gedachten over “Creatieve swap met Karin Joan deel 1

Geef een reactie

