creatief·Give Away

Facebook winactie – afgelopen

Jullie hebben het misschien vast al een keer hier gelezen dat ik het over mijn Curly Creative facebook pagina maar misschien is het voor jou nog iets nieuws.. Rechts in het menu op mijn blog vind je een like button.

Op mijn facebook loopt er momenteel een winactie waarbij je door mij handgemaakte kaartjes kunt winnen! Ik zal je wat voorbeelden laten zien.

Wat moet je er nou voor doen om te winnen?Like Curly Creative op facebook en laat mij even weten wie jij een kaartje zou sturen en waarom..

Wat kun je winnen? 2 handgemaakte kaartjes welke ik zelf samenstel. Wat je wint is dus een verrassing!
Je kunt meedoen tot vrijdag 24 oktober.

Natuurlijk kan je me altijd een berichtje sturen als je graag interesse hebt in kaartjes die ik heb gemaakt!

2 gedachten over “Facebook winactie – afgelopen

  1. Wat een mooie kaarten maak je toch. erg mooi en te gek dat je er het geduld voor hebt, haha!
    Ik doe wel graag mee aan de winactie šŸ™‚ ik zou mijn oma een kaartje sturen. Omdat ik haar altijd minder zie dan ik zou willen en omdat ze een geweldig mens is. Met haar 87 jaar geeft ze de oudjes in de buurt computerles en door de computer stuurt ze ook bijna nooit meer een kaart (en ik zelf eigenlijk ook niet) toch vind ik de traditie wel erg mooi

Geef een reactie

