creatief

Latest creations

Ik heb niet stilgezeten hoor ondanks dat het hier de laatste tijd wel wat stiller is. Een weekje geleden maakte ik weer nieuwe kettingen en die laat ik jullie vandaag zien!/ I wasn’t sitting on my lazy ass but it was very quiet over here. About a week ago I’ve created some new necklaces which I’ll show you today!


Violet Rose


Bright Rose


Cherry Blossom is niet meer beschikbaar


Soft Pillow


Little Bird


Zit er iets voor jou bij? Aarzel dan niet en laat een berichtje voor mij achter of stuur een email naar curlycreativenl@gmail.com/ Did you see something you like? Don’t hacitate and leave me a message or send an email to curlycreativenl@gmail.com

Neem ook eens een kijkje op mijn facebook, je vind me onder de naam Curly Creative

8 gedachten over “Latest creations

Geef een reactie

