creatief·Fashion

I love fashion

Alweer een tijd geleden maakte ik een paar outfit plaatjes om de stijl weer te geven waarvan ik zo houd. Ik vind het wel leuk om ze jullie vandaag te laten zien! Vraag me vooral niet waar dingen te koop zijn want daarvoor is het te lang geleden dat ik ze heb gemaakt/ A long time ago I’ve created some outfit pictures to show others the style I love in fashion. I like to show you those pictures today! Don’t ask me where to buy the outfits because I can’t remember it.


Ik houd enorm van deze kleurstelling/ I love those shades definately


Geef me stipjes en ik ben blij, zo’n outfit als deze doet het altijd goed/ Give me dots and I’ll be happy, an outfit like this is always good.


Een outfit als deze zorgt dat ik de zomer nog eventjes vast kan houden, ik houd zo van deze poederroze tint/ An outift like this one makes me hold down the summer a little longer, I love this powdery pink shade so much.

Nu ben ik heel benieuwd van welke kledingstijl houd jij en wat zijn je favoriete kleuren?/ Now I’m curious about your clothingstyle and which color you love to wear..

afsluiter

Een gedachte over “I love fashion

Geef een reactie

