creatief·Uncategorized

A lot of hearts

Alweer een paar weekjes geleden zette ik op mijn Curly Creative facebook de oproep voor hartjes ruil. Hierop kreeg ik een aantal reacties en inmiddels heb ik 3 hartjes geruild. Begin dit jaar maakte ik er hingen naar mijn zin nog te weinig hartjes en daarom bedacht ik de hartjes ruil. Wat houdt dat nou precies in zul je denken.. Jij stuurt mij een hartje voor aan de lamp ( houd er rekening mee dat het hartje wit, crĂ©mekleur, zilver of hout is anders past het niet bij de lamp) en ik maak voor jou een hartje wat ik je terug stuur. Send eachother some love, leuk idee toch?/ A couple of weeks ago I’ve put my heart swap online on my Curly Creative facebook. I’ve received some reactions and I swapped 3 hearts now. In the beginning of this year I’ve made I think there weren’t enough hearts and because of that I’ve mentioned my heart swap. What is a heart swap you will think.. You send me a heart for my lamp ( mention this must be white, cream, silver or wood to match the lamp) and I will create a heart for you and send it in return. Send eachother some love, great idea isn’t it?

Hieronder zie je de hartjes die ik al binnen heb gekregen, op bovenstaande foto zie je een aantal hartjes die ik al verstuurd heb / Down below you see the hearts I had received, on top you see some hearts I have created and sent.


Aan dit hartje zit eigenlijk een heel verhaal vast, 2 keer maakte Karien een glazen hartje voor me wat ze netjes verpakte en tot 2 keer toe sneuvelde het door de post, later kreeg ik een envelope met dit hartje en de tekst 3 keer is scheepsrecht, lief!/ This heart contains a whole story, 2 times Karien made me a glass heart which she has wrapped well but 2 times it was broke by the mailman, later I received an envelope with this heart, sweet!


Een lief houten hartje/ A sweet heart made out of wood


Dit hart was helaas veel te groot voor mijn lamp en daarom zocht ik er een ander mooi plekje voor/ This heart was way to big for my lamp so because of that I’ve found a better place for this heart.

<em>De andere 2 hartjes hangen nu aan mijn lamp/ the other 2 hearts are hanging on my lamp right now

Ik heb nog steeds ruimte voor meer hartjes dus lijkt het je leuk om mee te doen? Stuur dan een email naar curlycreativenl@gmail.com / I’ve still got room for some more hearts so if you like to join send me an email at curlycreativenl@gmail.com

afsluiter

2 gedachten over “A lot of hearts

Geef een reactie

