Uncategorized

Personal update

De zomervakantie is weer voorbij en volgende week mag ik weer aan de slag op school. Inmiddels heb ik ook mijn nieuwe klas ontmoet en ik hoop met hen 2 leuke en succesvolle jaren mee te gaan maken als toekomstig social worker. Jullie hebben misschien al gemerkt dat ik veel minder berichten post dan eerst.

Ik weet niet wat het is maar ik mis gewoon echt inspiratie om te bloggen. Voorheen had ik altijd een heel schema en programmeerde ik mijn berichten vooraf in. Inmiddels heb ik gemerkt dat dat mij niet meer lukt. Deze zomer heb ik ontzettend veel gewerkt, ik had 3 baantjes; 1 als oproepkracht op mijn oude stageplaats, 1 als verkoopster in de leukste winkel van Domburg en mijn vaste weekendbaantje bij de Etos waar ik werk als drogist.

Straks krijg ik het met school natuurlijk ook weer druk maar wie weet wakkert mijn inspiratie weer een beetje aan. Mijn vriend en ik hebben samen een huis gekocht dus misschien dat het tegen de tijd dat we daar aan de slag gaan ook wat meer blogposts worden met klus/interieur thema. Ik wil jullie vragen om zeker berichtjes en feedback achter te blijven laten op mijn blog want hier kan ik zo ontzettend van genieten. En wat is er nou fijner dan te weten wat jullie graag lezen of zouden willen terugzien?

Nou voor nu zijn jullie weer op de hoogte van wat er allemaal in mijn leventje afspeelt, wie weet tot snel in een nieuwe blogpost..

4 gedachten over “Personal update

Geef een reactie

