Fashion

Shoptip Domburg

De hele zomer heb ik gewerkt bij de Keet van Kaat in Domburg. Dit is een ontzettend leuke winkel met dames- en kinderkleding maar ook accessoires en meubeltjes ontbreken niet in het assortiment.
Deze week kregen we hele gave armbandjes binnen van het merk Cowboysbelt. Vandaag laat ik jullie het armbandje zien wat ik kocht/
The whole summer I’ve been working at de Keet van Kaat in Domburg. This is a super fun store with ladys- and kidsclothing but they sell also accessories and furniture in the store. This week there were some super nice bracelets delivered by the brand Cowboysbelt. Today I’ll show you the bracelet which I’ve bought.


Het armbandje is verpakt in een mooi kartonnen doosje wat er luxe uit ziet/ The package the bracelet came in was a pretty cardboard box which make it looks expensive.


Alles zit netjes verpakt zoals je kunt zien/ Everthing is wrapped well as you can see


Het armbandje wat met mij mee naar huis ging is taupekleurig en bevat ronde studs en sterren. Het armbandje is er in nog meer verschillende kleuren en ook andere uitvoeringen met fijnere studs en een bredere band/ The bracelet which I took home was taupe coloured and was decorated with round studs and stars. The bracelet is available in different colours and also with smaller studs and a bigger band.


Het armbandje kost 9,95 en gemaakt van leer. De variant die ik kocht is er ook nog in mintgroen en cognacbruin. De Keet van Kaat vind je in Domburg op ’t Groentje 5. Ze verkopen trouwens ook hele gave riemen van het merk Cowboysbelt!/ The bracelet is 9,95 and made out of leather. The bracelet I’ve bought is also available in mintgreen and cognac brown. You can find De Keet van Kaat at ’t Groentje 5, Domburg. They sell also some very nice belts by Cowboysbelt!

Note: het armbandje wat ik kocht is officieel voor kindjes maar omdat mijn pols zo smal is past het perfect en is zelfs nog groter te verstellen/ Note: the bracelet which I have bought is official for kids but because my wrist is so small it fits me perfectly you can even make it bigger!

8 gedachten over “Shoptip Domburg

Geef een reactie

