Uncategorized

Precious necklace and charity

Eerder dit jaar deed ik het al eens, een ketting verkopen met een deel van de opbrengst voor het goede doel. Omdat ik het heerlijk vind om mensen blij te maken besloot ik dit nog eens te doen en dat is nu! Deze ketting begint met het startbod van 10,- Alles wat boven de 10,- wordt geboden maak ik over naar Stichting Kika. Dus van het hoogste bod wat wordt gedaan op de ketting.

Zie het als een win-win situatie: je hebt een mooie ketting in je bezit en je hebt tegelijk ook nog eens het goede doel gesteund!


Je kunt bieden tot woensdag 6 augustus 19.00, let op deze actie loopt ook op mijn facebook.

2 gedachten over “Precious necklace and charity

Geef een reactie

