Personal

Holiday vibes

Inmiddels is het alweer een aantal weken geleden dat ik op vakantie was in Turkije in het plekje Turgutreis. Wanneer ik de foto’s terugkijk waan ik mij weer even op vakantie. Vandaag deel ik mijn foto’s met jullie/ In the meantime I’m a couple of weeks back from my holiday in Turky Turgutreis. When I look at these pictures it looks like I’m back on holiday. Today I’ll share my pictures with you


Het uitzicht vanaf ons balkon, prachtig toch?/ The view from our balcony,pretty ain’t it?


Our view by night


Heel veel olijven, ik lust ze zelf niet maar ik vind ze wel mooi/ Lots of olives, I don’t like them but I think they’re pretty


Pretty,pretty




Elke avond belandde de meest heerlijke toetjes op mijn bord, allemaal mierzoet maar erg lekker. Het rechter toetje lijkt net een bolletje ijs maar is een koekje / Each night my plate was filled with the most delicious desserts, all really sweet but so tasty. The dessert on the right looks like some icecream but it’s a cookie.

afsluiterklassiek

2 gedachten over “Holiday vibes

Geef een reactie

