creatief

Send me a card

Zo na een tijd vol leren en tentamens heb ik nu eindelijk vakantie. Ik heb al mijn cijfers al zo goed als binnen en heb alles gehaald. Beter kan je vakantie niet beginnen toch? In het zonnetje begon ik met het maken van nieuwe kaarten en die laat ik jullie vandaag zien/ After a time full with learning and exams I’m having my holiday now. All my grades are fine so I’ve passed every exam. You can’t start your holiday even beter right? In the sunshine I was making some new card which I’ll show you today.

Maken jullie wel eens kaartjes en welke materialen gebruik je dan het liefst? / Do you make cards and what’s your favorite supply to use?

10 gedachten over “Send me a card

  1. Hallo Creatieve dame,

    Ik had net een uitgebreide mail naar je gestuurd, maar die is teruggekomen, dus die heb je wellicht niet gehad! Proficiat met jouw originele kaartjes! Ik maak ook kaarten, soms met oude partituren, soms met oud vergeeld papier uit boeken. Ik gebruik graag kantlint. Aangezien ik een stulpje heb in Frankrijk, vind ik daar, op brocantes, allerlei leuk spul!! Ook authentieke oude ansightkaartjes, maar die vind ik vaak zo leuk dat ik er geen afstand van kan doen. Ik maak al jaren originele sieraden, en verkoop ze soms op kunstmarkten. Op ’t ogenblik lukt het me niet zo vaak om in mijn atelier met die leuke dingen bezig te zijn. Er is in april een ernstige ziekte bij me geconstateerd, en ik moet een langdurige behandeling ondergaan! Ik hoop, dat ik één dezer dagen , weer het enthousiasme heb, om, met behulp van jouw inspirerende ontwerpen, aan de slag te gaan! Ik vind het ook erg fijn dat je jouw ideeën deelt! De meeste creatieve duizendpoten houden hun werkwijze (of de plaats waar ze aan leuk materiaal kunnen komen) angstvallig geheim! Vele groeten van Martine (Antwerpen)

    1. Hoi Martine,

      Wat jammer dat de mail niet is aangekomen. Bedankt voor je lieve en lange berichtje. Vind k altijd heerlijk om te lezen. Wat ik niet zo leuk vind om te lezen is je slechte nieuwsberichtje, wat rot. Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk kan je snel je creativiteit een beetje kwijt. Veel liefs

  2. Gefeliciteerd met je cijfers! Mooie kaarten heb je gemaakt! Toen ik op de basisschool zat maakte ik altijd 3D kaarten, maar die wegen niet op tegen de kaarten die tegenwoordig gemaakt worden 🙂

  3. Ik houd wel altijd heel erg van zelf dingen maken en creatief bezig zijn, dus ik vind het heeel gaaf van die kaartjes!
    Maar heb het zelf nog nooit gedaan, misschien binnenkort, want ik heb óók vakantie! X Liefs

  4. Hoi Mariska,
    bedankt voor de uitnodiging te komen kijken op je blog. Wat heb je een leuk e stijl en wat ben je heerlijk getalenteerd. Leuk! ook iemand die met de hand schrijft en dat doe je mooi ook! Ik ga nog even verder snuffelen.

Geef een reactie

