creatief·Give Away

Bottle cap necklace Give Away


Waarschijnlijk hebben jullie deze week al mijn post van Beads en Basics gelezen. Ik heb de bottle cap necklaces gemaakt en je kunt deze nu winnen!


Sweet mint


Lovely mint


Satin turquoise

Laat mij weten welke ketting je wilt winnen en bij welke outfit je ‘m zou dragen. Je kunt meedoen tot 25 juni, 26 juni zal ik de winnaars persoonlijk bericht sturen. Vergeet dus vooral niet je email adres achter te laten.
Voor elke ketting kies ik 1 winnares uit!

afsluiter

9 gedachten over “Bottle cap necklace Give Away

  1. Wat een leuke winactie!
    Ik zou graag de ketting sweet mint winnen.
    Vooral omdat ik mint en roze zulke mooie kleurtjes vind.
    Ik zou de ketting dragen bij mijn mintkleurige t-shirt met roze strik, een donkerblauwe spijkerbroek en mijn mintkleurige allstars 🙂
    Lieve groet, Rensina

  2. Ik vind de lovely mint erg leuk! Ik heb een toevallig gisteren een super leuk truitje gekocht waar hij heel goed bij past.

  3. Who, de lovely mint ketting is super mooi!
    Ik zou de ketting dragen bij mijn outfit als ik weer moet gaan werken na mijn.bevallingsverlof. Het kleine hartje doet me denken aan het hartje van mijn zoontje, wat een wonder!

Geef een reactie

