creatief·Personal

Did you know

Toen ik ’s ochtends weer eens vroeg wakker was bedacht ik me wat ideetjes voor nieuwe blogposts. Vandaag deel ik met jullie wat wist je dat feitjes over de sieraden van Curly Creative/ When I woke up early in the morning (again) I tought about some ideas for new blogposts. Today I’ll share a couple of did you know facts about the jewellery by Curly Creative

Wist je dat.. ik ooit begonnen ben met het maken van sieraden toen ik een enorme koekentrommel vol verschillende inimini kraaltjes kreeg waarvan ik allemaal kettingen en armbandjes begon te maken. Wat een priegelwerkje was dat/ Did you know.. that I ever started making jewellery when I received a big cookie jar with all kinds of little tiny beads, I’ve started making bracelets and necklaces out if it. Man it was so tiny that it took me ages.

Wist je dat.. Ik niet zo goed tegen chaos kan en daarom alle kraaltjes per kleur ging sorteren in een doos met allemaal vakjes?/ Did you know.. I can’t handle chaos and because of that I’ve started sorting out all of the beads by colour in a box with all seperated parts in it.

Wist je dat.. Ik die koekentrommel nog steeds heb, maar nog steeds niet alle kraaltjes heb gesorteerd. Ik had er op den duur geen zin meer in ../ Did you know that I still have this cookie jar, I didn’t sort out all of the beads because I had no more motivation left to do that

Wist je dat.. Ik een tijd geen sieraden heb gemaakt, de spullen stonden in de kast en ik keek er niet naar/ Did you know that I stopped making jewellery for a while, the stuff was standing in my closet and I didn’t look at it at all.

Wist je dat.. Ik vorig jaar weer heel actief sieraden ging maken toen ik 12 weken vrij had gedurende de zomervakantie/ Did you know that.. I was really active creating new jewellery since last year when I’ve had 12 weeks off from school because of the summer holiday

Wist je dat.. dit allemaal begon met het kijken naar vrolijke kleuren en daardoor zin krijgen om aan de slag te gaan/ Did you know.. this all was getting started by looking at some bright colours which making me in the mood to get started

Wist je dat.. de kettingen die ik maak allemaal uniek zijn en er dus nooit iemand met hetzelfde rondloopt als jij/ Did you know that.. the necklace that I make are all unique so there wouldn’t be anyone wearing the same necklace as you do

Wist je dat.. je je wensen voor sieraden aan mij door kunt geven en ik er graag mee aan de slag ga/ Did you know you can tell me your wishes for your jewellery and I love to start creating them?

afsluiter

2 gedachten over “Did you know

Geef een reactie

