My treasures

Pretty flowers

Vorige week kreeg ik van mijn lieve collega een wat verlaat verjaardagscadeautje maar daar ben ik uiteraard heel blij mee! Ik kreeg een prachtige bos pioenrozen die binnen no time helemaal ontpopt waren. Vandaag deel ik met jullie de foto’s die ik maakte van mijn favoriete bloemen/ Last week I received a little delayed birthday gift from my colleague but I’m happy with it offoucrse! I’ve got this lovely pile of peony’s which was exploding in flowers in no time. Today I’ll share the pretty picturse which I took of my favorite flowers

Graag geen foto’s gebruiken voor andere doeleinden zonder mijn toestemming/ Please don’t use my photographs without my persmission for other goals.

afsluiter

11 gedachten over “Pretty flowers

  1. Mooie bloemen en leuke foto’s maakte je ervan! Je vroeg mij naar het papier dat ik gebruik voor waterverf. Ik gebruik aquarelpapier. Ik kan je verklappen dat de dunnere versie hiervan krult als je veel water gebruikt. Misschien gebeurt dat niet met dikker papier? Ik vind het voor mijn kaartjes in ieder geval geen probleem als het een beetje krult, ik hou juist van een beetje rommelig 😉

Geef een reactie

