Fashion

What to wear with..

Soms heb ik dat, dan weet ik gewoon niet wat ik bij een bepaald kledingstuk moet combineren. Bij andere mensen zie ik het wel maar bij mezelf dus soms niet! Van de week vroeg ik facebook naar wat jullie dragen bij een broek met zwart/wit print. Daaruit maakte ik deze collage, wie weet geef het jou nieuwe inspiratie. Ik denk er sterk over om dit item vaker terug te laten komen, wat vinden jullie?/ Sometimes it happens, I don’t know what to wear with a piece out of my wardrobe. I can see it for others but for myself sometimes not. This week I asked on facebook what you would wear with a black/white printed trousers. Out of the answers I made this collage, maybe it gives you some new inspiration. I’m thinking about posting this item more often, what do you think?


Klik op de foto voor een grotere versie/Click on the picture for a bigger version

Alle kleding en accessoires komen uit de webshop van Vero Moda en Pieces/ All of the clothing and accessoires came out of the webshop by Vero Moda and Pieces.

2 gedachten over “What to wear with..

Geef een reactie

