Review

Review Jan Gotjé superfoodmix

Alweer even geleden plofte een ontzettend chique zwart doosje op mijn mat. Ben je benieuwd wat hier in zat? blijf dan vooral even lezen!/ It’s been a while when this chique black box hit my doormat. Are you curious about what’s inside? keep on reading!

In het doosje zat een zakje met superfoodmix van Jan Gotjé. Bij Jan Gotjé hebben ze een zeer ruim assortiment aan noten en zuidvruchten en daarvan review ik vandaag voor jullie de superfoodmix/ In the box was a bag with superfoodmix by Jan Gotjé. At Jan Gotjé they sell a big range of nuts and fruits of the South and today I’ll be reviewing the superfoodmix for you.


De verpakking alleen al vind ik erg leuk zo met dat kijkvenster, zo kun je gelijk zien wat je in handen hebt/ I love the package with the see trough foil, now you can see what’s in your hands


Zoals je kunt lezen zitten in het pakje powermix: hazelnoten, pompoenpitten, amandelen, moerbeien, gojibessen en pecannoten/ As you can read in the bag powermix are: hazelnuts, pumpkinseeds, almonds, mulberrys, gojiberrys and pecannuts.


Je kunt de mix zo opeten als tussendoortje maar ik gooide hem door m’n overnight oats ontbijtje. Wat is mijn eindoordeel? Ik vind de mix lekker maar ik vind de nootjes iets te overheersend, voor mij had er nog iets meer fruit in gemogen (ik ben dan ook een echte zoetekouw) Ik vind de mix een gezond alternatief als tussendoortje en ook goed om je dag mee te beginnen in het ontbijt aangezien er veel lekkere en essentiële stoffen inzitten die je een kickstart geven/ You can eat this mix as a snack but I was eating the mix in my overnight oats for breakfast. What’s my oppinnion? I like the mix but I think the nuts overrule the mix, I’d like more fruit in the mix (but I’m a real sweet teeth) I think the mix is a healthy alternative for a snack and a good way to start you day with the mix in you breakfast bevause there are delicious and essential ingredients which will give you a kickstart

Wil jij deze mixook eens proeven? Voor 3,99 koop je een zakje van 180 gram. Ook online te bestellen!/ Do you like to taste thismix? For 3,99 you get a bag of 180 grams.

afsluiter

Een gedachte over “Review Jan Gotjé superfoodmix

Geef een reactie

