creatief·My treasures

All of those chains

Ik vind stash een stom woord en noem ’t liever gewoon collectie. Vandaag show ik jullie mijn collectie kettingen/ I don’t like the word stash and I’d rather like to call it collection. Today I’ll show you my collection of necklaces.


Dit was de enige ketting die ik kocht, daarna begon ik ze zelf te maken/ This was the only necklace which I’ve bought after this one I’ve started creating them by myself.


Ik maakte een lief exemplaar in poeder roze/ I’ve created a sweet one in dusty pink


Deze ketting draag ik echt heel vaak/ This necklace I wear so often


Een ketting met een beetje een Hollands tintje/ A necklace with a touch of The Netherlands.


Nog een ketting in poedertinten/ Also a necklace in dusty shades.

Nu ben ik benieuwd wat voor kettingen dragen jullie en wat is je favoriet?/ Now I’m curious which necklaces do you wear and what’s your favorite?

afsluiter

3 gedachten over “All of those chains

  1. Superleuk je kettingen collectie!
    Ook mooi dat je ze bijna allemaal zelf hebt gemaakt, dat maakt het echt uniek.
    Ik heb ook een ketting van jou in mijn collectie. Ik draag niet zo vaak kettingen, maar die van jou vindt ik erg fijn.
    Lieve groet, Rensina

  2. Super leuk dat je hier zo mee bezig bent. Vooral zo door gaan! Ik ben persoonlijk nooit zo van de romantische sieraden, meer van minimalistisch:) Maar ook in het sieraden dragen ben ik zo, heb nooit zo heel veel om;)

Geef een reactie

