Review

Review Essie nail laquer

Beauty zien jullie op mijn blog weinig voorbijkomen maar dat betekend natuurlijk niet dat ik er niet mee bezig ben. Toen ik bij Etos was kwam ik een prachtig lakje van Essie tegen waarvan ik vandaag mijn review met jullie wil delen/ You might have noticed that there aren’t a lot of blogposts about beauty over here but that doesn’t mean I’m not busy with it. When I was at Etos I saw a prett nail laquer by Essie. Today I’ll share my review about it with you.


Kijk dan hoe mooi ze is.. Tsja wanneer het mintkleurig is MOET ik het gewoon hebben/ Look how pretty she is.. Well, when it’s minty I MUST buy it.


De kleur heet fashion playground/ The colour is called fashion playground


Als ik de kleur zou moeten omschrijven zou ik zeggen mintkleurig met een klein zilveren shimmertje er in/ If I’ve must describe the colour it would be minty with a little silver shimmer in it.


Ik vind de kleur echt prachtig/I love this colour


Het enige minpuntje vind ik dat de lak een beetje streaky is../The only bad thing is that this laquer is a little streaky

Wat vinden jullie van mint kleurige nagellak?/ How do you like minty nail laquers?

afsluiter

2 gedachten over “Review Essie nail laquer

Geef een reactie

