My treasures

Summer in your home

Met pasen popte er ineens een leuk idee in mijn hoofd om mijn huisje een beetje meer zomers te maken. Ik weet het, het is nog lente maar toch.. Op eerste paasdag ging ik schelpen zoeken op een strandje hier in de buurt. Heerlijk om te doen in het zonnetje…/ At easter there was an idea poppin in to my head to make my home more summer proof. I know it’s still spring but anyhow.. At the first day of easter I went looking for shells at a little beach near by. Lovely to do in the sunshine..

Tweede paasdag ging ik naar Veere met mijn vriend en kocht ik bij de winkel “Zee, water en schuim” een drietal prachtige schelpen die ik jullie zal laten zien. Bij “Malle Jantje” kocht ik nog een prachtige kanten loper en zo vrolijke ik mijn keukentafel wat op/ At the second day of easter I went to Veere with my boyfriend and bought 3 pretty shells at a store called “Sea, water and foam” which I’ll show you. At “Malle Jantje” I’ve bought a pretty lace runner to pimp up my kitchen table.


Ik legde mijn schatten op een klein dienblaadje wat ik ooit kocht bij Action/ I’ve put all my treasures at a little tray which I’ve bought at Action back in the days


Het glaasje met kaarsje kocht ik jaren geleden bij Zara home/ The little glass with a candle I’ve bought years ago at Zara home


Deze schelpen kocht ik bij “Zee, water en schuim”/ These shells I’ve bought at “Sea, water and foam”


Deze beauty kocht ik op het vliegveld in Mexico/ I’ve bought this beauty at the airport in Mexico.

Hebben jullie schelpen in huis en zoek je ze ook wel eens op het strand?/ Do you have shells in your home and do you search for them at the beach?

afsluiter

2 gedachten over “Summer in your home

Geef een reactie

