Shoplog

Mini shoplog

Even geleden ging ik op koopzondag de stad in. Eigenlijk niet echt om te winkelen maar voor de mini brocante markt die er zou staan. Vandaag laat ik jullie zien wat ik daar kocht ( en 1 ding uit de winkel)/ A while a go I was visiting shopping sunday in the city. It wasn’t really for shopping in stores but for a mini market where people sell vintage stuff. Today I’ll show you what I’ve bought at that market ( and 1 thing from a store)


Ik kocht een mooie grote schaal waar ik straks plantjes in wil zetten/ I’ve bought a big pretty bowl which I will be using for some flowers later on.


Ook kocht ik deze mooie bijpassende taart standaard, voor taart is hij wat klein maar ik serveerde er hapjes op toen we onze verjaardag vorig weekend alvast vierden/ I’ve also bought this pretty matching cake stand, it’s a little small for cake but I was serving some tasty little snacks when we allready celebrated our birthday last weekend.


Dit prachtige rokje kocht ik in een winkeltje waarvan ik de naam niet meer weet. Het was de laatste en ik werd er ontzettend leuk geholpen.. Daar ga ik zeker nog eens heen/ I’ve bought this pretty skirt in store which I don’t remember the name off. It was the last skirt and they helped me so nicely.. I will visit again.


En nog een close up van de prachtige stof/ And a close up off the beautifull fabric

Kochten jullie de laatste tijd nog leuke dingen?/ Did you bought anything nice lately?

afsluiter

3 gedachten over “Mini shoplog

  1. Leuke sfeervolle aankoopjes! Ik ben benieuwd hoe het rokje staat! Outfitpost? πŸ˜€
    Ik heb dit weekend ook weer flink geshopt. Drie kringloopwinkels bezocht en een hoop gekocht. Woensdag plaats ik een shoplog online, mocht je het leuk vinden de aankoopjes te zien. πŸ™‚

    1. Dankjewel… tsja outfitposts vind ik nog lastig. Ennuh ik heb nog mega tl-buizen dus is nog niet echt rokjes proof πŸ˜‰

      Ik ga je shoplog zeker even bekijken ben benieuwd wat je kocht..

      Liefs

Geef een reactie

