creatief·Personal

Happy Easter

Het jaar gaat echt mega hard, het is alweer bijna pasen. Ik heb een paar leuke/mooie foto’s gemaakt die ik graag met jullie wil delen/ This year is going by so quickly, it’s almost easter. I want to share with you a couple of fun/nice pictures whith you which I’ve took lately


Heerlijke chocolade eitjes die ik kocht bij Aldi/ Delicious chocolate eggs which I’ve bought at Aldi


Mooie paarse tulpen/ Pretty purple tulips


Ik kookte een eitje, pakte een witte pen en ging aan de slag.. dit smaakt naar meer!/ I’ve boiled an egg, grabbed a white pen and was getting started.. I want more!


Ik wens jullie fijne paasdagen toe/ I wish for you a happy easter.

afsluiter

8 gedachten over “Happy Easter

Geef een reactie

