Uncategorized

Your summer holiday

Vorig jaar schreef ik over mijn ervaring met Bosjuweel Creatieve vakanties klik
Heb jij deze zomer nog een gat in je zomervakantie zitten en heb je een passie om met mensen te werken met een verstandelijke beperking en hun een onvergetelijke vakantie te bezorgen?

Ik zou zeggen neem een kijkje bij het vakantieprogramma van Bosjuweel Creatieve vakanties Heb je nog vragen stel ze mij dan gerust wie weet kan ik ze voor je beantwoorden. Ben je enthousiast geworden? wacht dan niet te lang met jezelf in te schrijven als vrijwilliger want het zit snel vol.. Op 18 mei is er een trainings en ontmoetingsdag waar je je team leert kennen.

Ben jij al enthousiast? Helaas ben ik er zelf dit jaar niet bij maar wie weet in 2015 weer

afsluiter

Geef een reactie

