Mail

Sent to Jessica

Vandaag laat ik jullie zien wat ik Jessica stuurde in mijn april pakketje. Het thema wat ik had bedacht was voorjaar/bloemen/ Today I’ll show you what I’ve sent to Jessica in the april package. The theme I’ve made up was spring/flowers


Dit schattige doosje maakte ik van 2 lege luciferdoosjes, ik bekleedde ze met mooi papier en washitape/ This cute box is made out of two little match boxes,I have covered them with pretty paper and washitape.


De bloemenzaadjes stopte ik in doorzichtige zakjes versierd met leuke tape/ I have put the flower seed in to foil bags and decorated them with some nice tape.


Van borduurgaren maakte ik deze schattige kwastjes, ook stopte ik er later nog wat kraaltjes bij in bijpassende kleuren/ Out of embroidering thread I’ve made these cute tassels, later I’ve put some matching beads with it in the package.


Een groot stuk lint met mooie bloemen/ A big piece of ribbon with pretty flowers.


Ik maakte deze sleutel/tashanger, ook in bloementhema/ I’ve made this key/bagpendant, also in floral theme


Het muntje kreeg ik ooit zelf van Jessica en vond ik leuk om voor deze hanger te gebruiken/ The coin I’ve once received from Jessica and I like to use it for this pendant.


Het bijna totaalplaatje, ik stopte nog een lekkere thee in het pakje en wat niet op de foto staat is een klein armbandje met roze roosje wat ik maakte voor de dochter van Jessica/ This almost the total of the package, There was a delicious tea inside and what’s not on the picture is a little bracelet with pink rose which I’ve made for Jessica’s daughter.

afsluiter

4 gedachten over “Sent to Jessica

Geef een reactie

