Food

Peek in my kitchen

Zelf vind ik het altijd heel leuk om food dairy’s te kijken. Een dagboek kan je het van mij niet echt noemen want aangezien ik 3 dagen per week op mijn stage eet missen hiervan de foto’s. Daarom take a peak in my kitchen en kijk mee wat ik onder andere deze week heb klaargemaakt en gegeten/I love to watch food dairy’s. You can’t call this a dairy because I’m eating at my internship 3 days a week so that’s missing on my photographs. Because of that I call it a peak in my kitchen, keep on watching what I’ve made and ate last week.


Ik maakte een simpele salade voor bij de wraps en stopte ‘m in mijn favoriete kom die ik kocht bij100 % leuk/
I had made a simple salade as a side dish with my wraps, I’ve put it in my favorite bowl which I had bought at 100 % leuk


Wraps met pikante kip en salade/ Wraps with spicy chicken and salad


Mjum, tiramisu (liever eigengemaakt maar dit was ook prima)/Mjum, I’d rather love to make my own tiramisu but this was also fine


Eens iets anders dan ham en kaas: tosti met kipfilet en geitenkaas/ Something different thatn a bacon and cheese tosti; a tosti with chickenfilet and goatcheese


Een ontbijtje met hüttenkäse, honing, lijnzaad, banaan en dadels/ A breakfast with hüttenkäse, honey, flaxseed, banana and dates


Klaar om in de oven te gaan../ Ready to go in the oven..


Bij 100 % leuk hebben ze heerlijke bakmixen, ik probeerde de bakmix voor hoe kan t ook anders als echte Zeeuwse: Zeeuwse bolussen. Ze zijn alleen wat bleek uitgevallen doordat ik geen donkerbruine basterdsuiker in huis had maar daar is de smaak niet minder om heerlijk!!/ At100 % leukthey are selling baking mixes, I had tried the mix for Zeeuwse bolus. They are a little pale because I’ve used light brown sugar but they are sooo tasty!!


Als laatste rösti rondjes, boontjes en een varkenshaasje. Uiteindelijk ging er ook nog champignonsaus over de varkenshaas maar dat vond ik niet foto waardig../ The last are rösti circles, beans and a tenderlion. At the end I’ve poored over some mushroom sauce over the meat but I tought that wasn’t worth a picture..

Wat hebben jullie vorige week allemaal voor lekkers gegeten?/ What tasty things did you ate last week?

afsluiter

4 gedachten over “Peek in my kitchen

  1. Hee! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award ^^ Congrats! Dat betekent dat je 11 vragen van mij moet beantwoorden en 11 feitjes over jezelf moet noemen, en op jouw beurt ook weer een paar blogs nomineert. Op mijn laatste blogpost vind je de vragen 🙂 xx

Geef een reactie

