Shoplog

Shoplog Forever21

Overal zie ik foto’s langskomen van shoplogs als het 1 ding is wat ik lastig is het aanfoto’s maken van geshopte kleding. Daarom besloot ik het anders te doen. Ik gebruikte de foto’s die gewoon op de website van forever21 staan en zette ze in een mooi lijstje. De spullen heb ik nog niet binnen dus ik zit vol spanning te wachten!/ I see so many photographs of shoplogs but there’s one thing: It’s hard for me to take outfit pictures so I decided to create a different shoplog. I have been using pictures from the forever21 webshop and put them in a nice frame. I don’t have the clothes over here because I have just ordered them!


Dit vind ik echt het minst sexy wat ik geshopt heb maar heb ik echt nodig. Misschien ken je het dat als je zomers een leuk jurkje aanwilt maar het in je kast laat hangen omdat je benen altijd tegen elkaar schuren en dit niet prettig is? Dit is voor mij de oplossing!/ This is the less sexiest thing I’ve shopped but I really need this. Maybe you know the situation when it’s summer and you love to wear a dress but they keep on hanging in your closet because your legs are irritated because they touch eachother constantly and this doesn’t feels good. This is the solution!


Dit jurkje was waarmee het allemaal begon; liefde op het eerste gezicht. Ik houd enorm van bloemenprints dus dit jurkje moest in mijn mandje!/ This is the dress that makes it all getting started; love at first sight. I love floral prints so much so this dress must be in my shopping basket.


Dit jurkje heeft echt een prachtige kleur en aangezien veel in mijn kast zwart is besloot ik eens wat kleurigs er bij te zoeken/ This dress has the most amazing colour and because the most of my clothing is black I’ve decided to add something colourfull.

Verder shopte ik nog een crémekleurig riempje wat ik mooi kan combineren met deze jurkjes. En ook nog wat gebloemde lingerie ging in mijn mandje, heb het voorjaar in mn bol../ I was shoppig also a belt in a creamy colour which combines well with these dresses. And also some floral lingerie was dissapearing in my shopping basket, yes that’s called spring fever..

Kopen jullie wel eens iets bij Forever 21? Of heb jij al kleding geshopt voor de lente?/ Are you going shopping at Forever 21? Did you bought something for spring yet?

afsluiter

7 gedachten over “Shoplog Forever21

  1. Wat een geweldig jurkje! Ik ben heel benieuwd hoe die zou staan :). Ik begin langzaam wakker te worden uit de winterslaap, zelfs van de week al een jurkje aan gehad met blote benen!
    Geniet er van!

  2. Wat een geweldige items heb je geshopt!
    Vooral het bloemenjurkje en wat een goede tip dat ‘broekje’.
    Heb daar ook altijd last van in de zomer, dus ga gauw eens kijken bij de shop.
    Fijn weekend, Rensina

Geef een reactie

