What makes me happy

My inspiration

8d5f6919f42620c44cb3a1a58481256b
Met kerst kreeg ik een prachtig cadeau op mijn stage: een tinteling. Dit was een bon waarvoor ik zelf een cadeau uit mocht kiezen en dat was best lastig want er was veel leuks om uit te kiezen.
Uiteindelijk heb ik een abbonnement op een blad uitgezocht

cropped-ariadne1

Ik krijg 6 x de Ariadne at home en heb inmiddels al een aantal nummers gehad. Wat een heerlijk blad is dit, ik overweeg dan ook zeker om mijn abbonnement te verlengen wanneer het is afgelopen.

knutselenariadne
Er staan knutsel ideetjesknutsel ideetjes in waar ik echt heel blij van wordt

De prachtigste foto’s komen voorbij die me veel inspiratie geven hoe ik mijn volgende huis graag in zou willen richten (ookal kan dit best nog eens even duren) Alles foto’s verzamel ik zodat ik altijd terug kan kijken.

MG0616

Ook is er de Ariadne at Home Brocante die ik af en toe wel eens koop. Hier kan mijn liefde voor vintage worden beantwoordt want dit blad staat vol met mooie spulletjes en fijne adresjes waar je deze spulletjes kunt kopen maar je vind er ook binnenkijkers bij huizen ingericht met brocante. Ik houd er van!

unknown

<em>Adriadne at home heeft ook een webshopwaar je veel moois kan bestellen wat je in het blad tegenkomt..
Dinnerware-2-400px

Ken jij de Ariadne at home al? wat vind je er van?

afsluiter

11 gedachten over “My inspiration

  1. Ja At Home is geweldig! Ik heb er ook een aantal jaar een abo op gehad… maar er zijn zo veel leuke bladen dat ik nu wat anders gekozen heb… ik heb nu de Daphne’s Diary en de Mjam taart…

    1. Was ook nog een tijdje lid van Mollie Makes maar die is afgelopen vind ik net wat duur om te houden, dit is weer totaal wat anders maar erg leuk!

      De bladen die jij noemt koop ik af en toe

  2. Eerlijk gezegd dacht ik dat de Ariadne een suf blad was dat mijn moeder altijd las, maar als ik de plaatjes zie is dat helemaal onterecht. Wat een mooie inspiratie 🙂

Geef een reactie

