creatief·What makes me happy

Do something good

Vanmorgen werd ik al vroeg wakker door wat zonnestralen op mijn gezicht en wat fluitende vogeltjes. Ik bedacht me dat het leuk zou zijn om eens iets anders te doen vandaag..

Hieronder vind je de ketting waarop jullie kunnen bieden. Het startbod is 9,99. Vanaf dan kan er 2 dagen geboden worden. Vervolgens zal ik van het hoogste bod alles boven de 9,99 doneren aan Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa).

Dus er is bijvoorbeeld 17,99 geboden dan zal er 8,- worden gedoneerd aan Stichting Kika.

Helaas heb ik hier 0 reacties gekregen waar ik toch wel een beetje sip van wordt. Op facebook is er 15,- geboden op de ketting dus er zal 5,- gedoneerd worden aan stichting Kika

afsluiter

Geef een reactie

