Uncategorized

In the spotlight

Vandaag een andere in de spotlight dan jullie gewend zijn, je kan namelijk jouw blog in de spotlight zetten!Stel jezelf kort voor en vertel waar je blog over gaat. Ook zou ik het leuk vinden als je verteld hoe je bent begonnen en welke blogs jij zelf graag bezoekt/ Today another in the spotlight then used to be, you can promote your own blog in the spotlight! Shortly introduce yourself and tell what’s your blog about. I also like to hear how you started your blog and which blogs you like to visit

spam

afsluiter

3 gedachten over “In the spotlight

  1. Ik ben Josy, nog net geen 30 😉 getrouwd en mama.
    Naast mijn werk in de gehandicaptenzorg vind ik het leuk om creatief bezig te zijn, met voornamelijk snailmail, maar ook DIY voor in huis. Daarnaast ben ik dol op vakantie, uitstapjes, tuinieren en rommelmarkten/brocante/vintage. Voor al deze leuke dingen ben ik begin dit jaar mijn blog gestart. Op dit moment voornamelijk met ontzettend leuke snailmail, want dat is zo fijn om in de wintermaanden te doen, maar er zullen ook zeker nog andere leuke dingen volgen, waar ik hopelijk anderen weer mee kan inspireren.

    Dus… neem een kijkje op http://jesuisjosy.blogspot.nl en volg me!

    Naast het maken van mijn eigen blog, vind ik het ook leuk om de blog’s van anderen te lezen (misschien nog wel leuker!)
    De blog van Mariska staat natuurlijk bovenaan m’n lijstje.
    Ik vind op dit moment de blogs van andere snailmailers heel leuk, maar ook de mamablogs zijn zo herkenbaar! In m’n blog staat een overzichtje van mijn favoriete blogs.
    Een echte aanrader vind ik de blog van Bibian en Manon op http://www.littlewonderworld.nl. Een blog over van alles en nog wat, zo fris, grappig, herkenbaar en origineel om te lezen!

  2. Leuk, weer spammen! Ik blog op http://theezakjes-rensina.blogspot.com/
    Hier plaats ik alles wat ik leuk vind: mijn theezakjes verzameling, baksels, DIY, winacties en sinds kort blog ik ook over mijn reis naar Ethiopië met Edukans. Hier ga ik namelijk in de herfst dit jaar naar toe. Ik probeer sponsorgeld op te halen en vertel mijn belevenissen met de onderwijsexpeditie.
    Ik hoop jullie gauw te zien op mijn blog!

    Zelf kijk ik veel op andere blogs, voornamelijk creatief en baksels. Maar er komen ook steeds meer ‘interieur’ blogs bij. Eerst was dit vooral bekenden en vrienden, nu komen er ook veel andere lieve mensen bij.

    Lieve groet, Rensina

  3. Hoi Mariska,

    Gezellig je reactie op mijn blog en maak je geen zorgen hoor de Lathyrus zaadjes doen het ook zonder te wellen.
    Ik heb er zo’n zin in straks al die geurige bloemen in de tuin.
    Je blog is heerlijk vol zachte kleurtjkes en je stippen achtergrond zoooooo gaaf.

    Groetjes irma

Geef een reactie

