My treasures

My treasures

Zondag had ik even tijd om met mijn lief over de vlooienmarkt te lopen. Het viel ontzettend tegen, weinig leuks en ook nog entree betalen. Maar goed, genoeg gemopperd ik vond er namelijk wel wat leuke dingen die ik jullie zal laten zien../ Sunday I had a little time left to go to the fleamarket with my boyfriend. It was so not what I expected, less nice things and also paying entree. Oh well, enough complaining because I did find some nice things which I will show you..


Als eerste zag ik een kraampje die oude ariadne at homes verkocht. Toen ik er voor stond zag ik nergens een verkoper dus ik besloot maar even verder te gaan kijken en het later nog eens te proberen. Net voor we weggingen liep ik nog even langs deze kraam en kocht ik er 3 nummers voor een klein prijsje/ The first thing I saw where these old magazines “Ariadne at home”. I didn’t saw the salesman so I’ve decided to check the stand later on. Just before we left we walked by the stand and then I’ve bought these 3 issues for a little price.

Waar ik eigenlijk altijd naar op zoek ben is servies om mijn toch al zo volle kast nog verder mee aan te vullen. Op deze vlooienmarkt was nagenoeg geen mooi servies te vinden wat ik erg jammer vond. Toch maar weer eens gaan kijken bij de vlooienmarkten die buiten plaatsvinden als het weer wat beter is/ I’m always looking for some fine china to fill up my overloaded china closet. At this fleamarket there was less pretty china that was dissappointing me. I must take a look at the fleamarkets outside when the weather is getting better.

Wat ik wel gevonden heb is een prachtig kopje met bijpassend schoteltje die met mij mee naar huis mocht../ What I did find was a pretty cup with a matching saucer which I took home with me..

Het is een setje van Royal Albert; Petit Point. Het lijkt of de vlakjes op het kopje geborduurd zijn, erg mooi! Zoals jullie weten spaar ik ook de Enchantment serie van Royal Albert. Voel ik hier nog een verzameling aankomen?/ This set is by Royal Albert; Petit Point. It looks like all the little dots are embroidered on the cup, really pretty! As you might have noticed I collect the Enchantment series by Royal Albert. Do I fell another gathering coming up?

Het servies werd gemaakt van 1932 – 1997, een setje met een geschiedenis!/ This china was made from 932-1997, a set with a history!

Heb jij servies van Royal Albert in je collectie?/ Do you own some china by Royal Albert?

afsluiter

5 gedachten over “My treasures

Geef een reactie

