Food·Sweetness·What makes me happy

Showcase#1

Een nieuw item wat je vanaf nu regelmatig terug gaat zien op mijn blog is showcase. Hier zie je dingen die ik de laatste tijd heb gemaakt/ A new item which you will see more often from now on: showcase. Here you will see things that I have created lately

cupcakewrappers
Source

Dit keer show ik jullie de cupcakes die ik laatst gebakken heb toen ik daar eventjes tijd voor had. Wat heb ik dat gemist zeg!/ This time I’ll show you the cupcakes that I was baking lately whey I had some spare time. Boy I missed this!


Deze cupcakes had ik gevuld met een stuk fudge en de topping is vanille/ These cupcakes were filled with a piece of fudge and the topping is vanilla


In deze schatjes zit zelfgemaakte jam en wederom met een vanille topping/ These babys were filled with homemade jam and again the topping is vanilla


Vind de achtergrond echt heel leuk zo met stipjes, oh well, I’m a polkadot lover/ I like the background with the little dots, oh well, I’m a polkadot lover


Cupcakes gevuld met stukjes witte chocolade en frambozen, de topping is witte chocolade/ Cupcakes filled with pieces white chocolate and raspberry, the topping is white chocolate.


Ik maakte eens een keertje andere bloemen dan de rozen die ik normaal maak/ I made some other sorts of flowers than the roses I usualy make.

Hebben jullie de laatste tijd nog dingen gebakken?/ Have you been baking some sweet things lately?

afsluiter

6 gedachten over “Showcase#1

  1. Ja vaker doen dit, leuk! Zien er mooi uit,die cupcakes. Zal ik je eens wat vertellen? Ik heb al wéken niets meer gebakken! Oven kapot, kan niet wachten tot m’n nieuwe er is! Tot die tijd alleen maar gebruik maken van m’n gaspitten…

  2. Prachtige cupcakes zeg! En ze klinken ook nog eens heel erg lekker.
    Ben erg benieuwd wat je allemaal nog meer gaat plaatsen onder de naam showcase… Trouwens je foto’s zijn ook geweldig!
    Fijn weekend, Rensina

Geef een reactie

