What makes me happy

In the spotlight#3

Zo alweer even geleden dat ik een blog in de spotlight zette. Tijd om daar vandaag eens verandering in te brengen!/ So it has been a while since my last in the spotlight. Time to make a change!
spotlight

Vandaag laat ik jullie kennismaken met de blog van Irene. Sinds begin dit jaar blogt Irene op:
Ohh my deer/
Today I’ll introduce the blog of Irene to you

Me
Irene blogde eerst onder een andere naam en ook toen volgde ik haar al. Deze jongedame is 25 jaartjes jong en woont in Nederland. Irene is net als ik erg creatief en dit deelt ze dan ook graag met haar lezers/ Irene was first blogging with a different name but I followed her back then. This younglady is 25 years young and lives in The Netherlands. Irene is really creative and shares that creativity with her readers

Flowerbulbs

My+room3

Ben jij benieuwd naar de creativiteit van Irene? Neem dan zeker eens een kijkje op haar blog en laat je inspireren!/ Are you curious for Irene’s blog? Take a look and be inspired!

afsluiter

4 gedachten over “In the spotlight#3

Geef een reactie

