creatief·What makes me happy

Spring proof home

Ik liet jullie al mijn inspiratiepost zien vol bloemen om je huis lente proof te maken.
Natuurlijk ben ik zelf ook aan de slag gegaan en vandaag laat ik jullie het resultaat zien/
I’ve showed you my inspiration lately to make your home spring proof. Offcourse I was doing my thing and made my own home spring proof, today I’ll show you the result.

DSC_0381
Als eerst stond dit valentijnskadootje op mij te wachten toen ik thuiskwam na een hele drukke week op stage. Ik heb het snel uitgepakt en dit was het eerste waarmee ik mijn huisje weer wat op kan fleuren/ The first thing was this present for valentines day which was waiting at me after a full week at my internship. I’ve quickly unwrapped it and this was the first thing to brighten up my home.

DSC_0384
Ik spaar het servies enchantment van Royal Albert. Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag al een heel mooi schaaltje en nu stond deze prachtige sauskom vol bloemen op me te wachten. Hoe lief is dat?/ I collect the enchantment series from Royal Albert. Last year I’ve got a bowl as a gift for my 27th birthday and now I received this beautifull saucière filled with flowers. It’s so sweet!

DSC_0385
Deze kreeg ik van mijn praktijkopleider van mijn stage omdat ik samen met de andere stagiaires had geholpen met een uitje voor onze cliënten. Prachtige kleur die bloemen../ This was a present from someone who accompanys all the people who do their internship at Philadelphia. I’ve received it because I was helping with the other girls who are doing their internship to organise a diner for our cliënts. The flowers are having a beautifull colour.

DSC_0391
Mijn etagére vrolijke ik op met wat roze kunstbloemen/ I’ve pimped my cake stand with some fake pink flowers.

DSC_0392

DSC_0393
Deze lantaarn vulde ik met een schattig bosje rozen, die kocht ik vandaag bij lidl voor een heel klein prijsje/ I’ve filled this lantern with a cute bouquet of roses, I’ve bougth them at liddl for a small price.

DSC_0397
Als laatste vulde ik mijn shadowbox met een mooie rozen afbeelding, 2 sleutels met een vintage look en scrabble letters met het woord Lente. Bovenop legde ik een gerbera, staat altijd zo vrolijk!/ The last thing I did was filling up my shadowbox with a pretty rose image, 2 keys with a vintage look and scrabble letters with the word spring. On top I’ve but a gerbera, it looks so bright!

afsluiter

6 gedachten over “Spring proof home

Geef een reactie

