Personal

Personal Update

Misschien hebben sommigen van jullie het al op mijn facebook gelezen, misschien ook niet.. Maar op dit moment zit ik in een blogdip. Ik heb weinig inspiratie, zie weinig nieuwe gezichten en reacties en dat zorgt er voor dat ik minder zin heb op nieuwe blogposts te maken. Nu is het niet alleen zo dat ik minder zin heb maar ook veel minder tijd. Ik heb het heel erg druk met mijn stage en dan zit er ook nog eens een mega lange schooldag bij.. In de dagen die dan nog overblijven ben ik druk met huiswerk, werk en mijn huishouden, er blijft dus weinig tijd over voor andere dingen/ Some of you might have seen it on facebook, some of you don’t.. But at this moment I’m having a blog dip. I haven’t got much inspiration and don’t see a lot of new faces or reactions on my blog, because of that I’m not in the mood for writing new posts. It’s not only that I’m not in the mood but I also don’t have much time. I’m so busy with my internship and there’s also a very long day at school.. In the days that are left I’m busy doing my homework, working and my housekeeping, so there isn’t many time to do other things..

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
Normaal zagen jullie om de dag een nieuwe blogpost verschijnen maar dat zal nu even anders zijn.. Ik kan jullie dan ook niet beloven wanneer er weer een nieuwe post online zal komen. Alvast bedankt voor jullie begrip/ Normaly you see a blogpost every two days but this would be different from now on.. I can’t promise you when I will be producing a new blogpost online. Thanks for your understanding!

Wat wel leuk is: afgelopen tijd heb ik een nieuwe ketting gemaakt, mijn eerste die te koop is! Eind deze week komt er ook nog een versie in een andere kleur. (elke hanger is uniek dus ik kan geen 2 dezelfde maken) Mocht je nieuwsgierig zijn.. Dit is ‘m. / What is fun: lately I was creating a new necklace, the first one for sale! At the end of the week there will be a new version on a different colour. (each pendant is unique so I can’t make two with the same image) If you are curious.. this is it.
DSC_0372

Heb je nog tips of ideetjes wat je graag terug zou zien op mijn blog? laat het me dan vooral weten/ Do you have any tips or ideas what you would see on my blog? Please let me know!

afsluiterklassiek

15 gedachten over “Personal Update

  1. Hoi hoi!
    Heel herkenbaar hoor… Goed dat je tijd voor jezelf neemt :). Inspiratie komt bij mij ook altijd in golven en stress en drukte helpen daar niet bij.
    Succes met je stage en ik hoop dat je inspiratie snel weer terug komt!
    Liefs!

  2. Vervelend dat het bloggen even wat lastiger gaat. Ik herken het zelf ook wel, erg weinig tijd en het is niet zo motiverend dat het allemaal niet echt ‘groeit’. Veel succes met alles iig! En ik volg je op Bloglovin dus ik blijf op de hoogte van je artikelen. 🙂

  3. Wat ik graag terug zou zien? Vond het altijd heel leuk om je baksels te zien.. Maar dat zal gezien je gebrek aan tijd helemaal wel lastig zijn. Hoop dat er binnenkort weer iets van voorbij komt!

Geef een reactie

