Food

Review healthy snacks#2

Twee weken geleden terug reviewde ik voor jullie 2 healthy repen klik Een paar dagen geleden was ik weer bij “de tuinen” en kocht ik weer 2 andere healthy repen waarvan ik jullie vandaag mijn review laat zien/ About 2 weeks ago I reviewed 2 healthy bars for you click A couple of days ago I went to “de tuinen” and bought 2 other healthy bars, I’ll show you my review today.

Als eerste kocht ik een reep van eat natural. Op school kocht ik al de oranje variant met amandel, abrikoos en yoghurt, erg lekker! In de winkel kwam ik deze variant tegen die ik nog niet kende../ The first bar I’ve bought is from eat natural. At school I’ve bought the orange version with almond, apricot and yoghurt, really tasty! In store I’ve noticed this type that I didn’t know untill now..

DSC_0324
Dadels,walnoten en pompoenzaadjes lust ik dus ik was erg benieuwd naar de smaak van deze reep!/ I like dates, walnuts and pumpkinseeds so I’m very curious about the taste of this bar!

DSC_0325
Ingrediënten zijn: dadels, walnoten, glucosestroop,sultanarozijnen, gepofte rijst, honing, pompoenpitjes en gedroogde abrikozen. Met uitzondering van de suikers dus prima en ook gezonde ingrediënten/ The ingredients are: dates, walnuts, glucose syrup, puffed rice, honey, pumpkinseeds and dried apricots. Except the sugars these are all fine and also healthy ingredients.

DSC_0366
Bij de eerste hap proef ik goed de luchtigheid van de gepofte rijst en ook de smaak van dadels valt me op.
De reep is is lekker zoet, precies goed. De noten overheersen niet wat ik wel fijn vindt, lekker! ik zou deze reep nog eens kopen/
When I ate the first piece I have tasted the puffed rice and also the taste of dates is coming up. This bar is sweet, exactly the right way. The nuts don’t overrule the bar, I like it! I would buy this bar again.

prijs 1,49/price 1,49

DSC_0322
De andere reep die ik kocht is wederom een Nak’d bar want ik wilde graag andere smaken uitproberen. Dit keer heb ik de versie banana bread gekocht, zelf bak ik regelmatig dit brood dus ik ben wel benieuwd of deze reep net zo lekker is../ The other bar I’ve bought is again a Nak’d bar because I wanted to trie the other flavours. This time I have chosen banana bread, I’m baking this bread regularly so I’m very curious if this bar is also so yummy..

DSC_0323
Ingrediënten van deze reep: dadels, bananen, havermout, walnoten, rozijnen, appelsap en een klein beetje kaneel/ Ingredients are: dates, bananas, oats, walnuts, raisins, applejuice and a hint of cinnamon

DSC_0337

Het uiterlijk van de reep is het zelfde als bij mijn 1e Nak’d bar. Helaas zal ik deze variant niet meer kopen, hij smaakte chemisch naar bananenschuimpjes en was erg zoet. Ook leek het qua smaak niet op bananenbrood. Volgende keer bak ik wel gewoon een echte../ The look of this bar is the same as my first Nak’d bar. Unfortunately I wouldn’t buy this flavour again, it tasted chemical like banana candy and it was really sweet. The taste wasn’t like banana bread at all, the next time I’ll bake a real one.

prijs 1,09/price 1,09

Kenden jullie deze repen al? en wat is jouw favoriete smaak?/ Did you know these bars? and whats your favorite flavour?

afsluiterklassiek

2 gedachten over “Review healthy snacks#2

    1. Welkom op mijn blog, leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten:D

      Ik zou in elk geval niet deze smaak van de Nak’d proberen, er zijn nog heel veel andere. Eerder reviewde ik ook de smaak pecan pie, die was erg lekker!

      Ik ga nu even een kijkje bij jou nemen, fijne avond!

Geef een reactie

