creatief·Personal

Latest obsession #2

De laatste tijd ben ik helemaal in de ban van sieraden met kant. Zo ging ik eens kijken op Etsy en vond ik een shop die de prachtigste kanten items maakt in combinatie met steentjes, kralen en parels/ Lately I’ve been obsessed by lace jewellery. I’ve found a shop at Etsy. Here you will find the most beautifull lace items decorated with gems, beads and pearls

Om je een impressie te geven van mijn obsessie../To give you an impression of my obsession..

ivorynecklace
Source

ecrulace
Source

greennecklace
Source

sosnecklace
Source

Stuk voor stuk statement necklaces, ik houd niet echt van het vele metaal wat je nu veel ziet. Ik vind dit dan de lievere versie/ Piece by pice statement necklaces, I don’t like the metal which you see so much in fashion right now. I think this is the sweet version.

blacklace
Source

ovallace
Source

laceearrings
Source

Ik heb al kant besteld dus nu maar wachten tot het binnenkomt, wat vinden jullie van sieraden met kant?/ I’ve ordered my lace allready now waiting untill it will arrive, what do you think about lace jewellery?

afsluiterklassiek

6 gedachten over “Latest obsession #2

Geef een reactie

