Personal

In the spotlight#2

spotlight

Ik vind het weer tijd om een blog die ik regelmatig bezoek even in de spotlight te zetten, dit keer is het de blog van Door I think it’s time to put a blog which I’ve been visiting often in the spotlight, this time it’s the blog from Door: http://www.dooreten.com/

doorlogo

Door is een 23 jarige dame die haar passie voor koken en bakken niet onder stoelen of banken steekt maar deze met ons deelt, heel fijn! Ik kom er regelmatig om nieuwe ideetjes voor mijn maaltijden op te doen. Iets wat ik ontzettend leuk vind is haar schrijfstijl ik zit dan ook altijd met een grote lach op mijn gezicht te lezen/ Door is a 23 year old lady, she doesn’t hide her passion for cooking a nice meal or baking a sweet treat but shares it with you, really nice! I visit this blog often to create some inspiration for my daily meals. Something I really like is her writingstyle most of the time I’m reading with a big smile on my face

granenrepen
chewy caramel repen

doorpannekoekentaart
pannenkoekentaart

Ik bewonder de manier waarop Door foto’s maakt, ze zijn stuk voor stuk mooi en ook nog eens heel duidelijk wanneer je iets wilt maken uit een van haar recepten/ I admire the way Door takes her pictures, the are pretty piece by piece and they make it clear how you can make something out of her recipes.

serviesdoor
Ik weet nog dat ik voor het eerst op Door’s blog terecht kwam en daar dit servies zag. Inmiddels heb ik het ook in mijn bezit, prachtig!/ I know when I was visiting Door’s blog I saw this china. Now I have it also in my own collection, beautifull!

kopjedoor
Ik ontdekte dat Door net als ik servies spaart, dit prachtige setje komt me bekend voor ;)/ I discovered Door also collects china, this lovely set seems to be familiar to me 😉

Ik zou zeggen neem zeker een kijkje op de blog van Door en laat je inspireren door haar recepten. Welk recept ga jij uitproberen?/ I say: take a look at Door’s blog and be inspired by her recipes. Which recipe do you want to try?

afsluiterklassiek

Geef een reactie

