creatief

With all my heart

Even geleden liet ik jullie mijn lamp zien klik De hartjes die ik er aan heb gehangen waren niet zo duidelijk te zien en omdat ik ze stuk voor stuk heel erg mooi vind wilde ik ze jullie graag laten zien/ A while a go I’ve been showing you my lamp click The hearts that I’ve attached to the light weren’t very clear on the pictures and because they are all so beautifull I’d like to show you all of my hearts.

DSC_0312
Dit hartje maakte ik van klei, het mooie lint komt van The old stuff shop/ This heart I’ve made out of clay, the pretty ribbon is by The old stuff shop

DSC_0313
Een houten hartje wat rond een verpakking zat die ik kocht in een bouwmarkt. Er zat een lelijk lintje aan wat ik heb vervangen voor een jute touwtje/ A wooden heart which was wrapped around a package which I’ve bought in the hardware store. There was an ugly ribbon attached which I’ve switched for a little burlap cord.

DSC_0314
Nog een hartje van hout, ik stempelde het woord love er op met grijze verf, lijmde een klein hartje vast en ik gebruikte het zelfde lint als op de eerste foto/ Another wooden heart, I’ve stamped the word love on it with grey paint, glued a little heart on top and used the same ribbon as on the first picture.

DSC_0315
Eigenlijk is dit een kerstbal maar ik vind hem zo mooi dat ik hem gewoon lekker laat hangen. Is het niet prachtig zo dat kant op glas?/ To tell the truth this is a christmas bauble but I love it so much that it might stay alltough it isn’t christmas anymore. Isn’t it pretty the lace on the glas?

DSC_0316
Waar dit lieve hartje vandaan komt weet ik eigenlijk niet eens, ik kreeg het van Jessica in het pakketje van mijn postproject/ I don’t know where this heart came from, I received it from Jessica in a package for my mailproject.

DSC_0317
Ik vind het heerlijk om allerlei mooie hartjes te maken van ook klei/ I love to create all kind of pretty hearts out of clay.

DSC_0318
Een super schattig keramieken hartje wat ik kocht bij Beadle een super leuke kralenwinkel in Middelburg die binnenkort opent in een nieuw pand maar ook een webshop heeft waar allerlei prachtige dingen te koop zijn/ This super cute ceramic heart I’ve bought at Beadle a super nice beadstore in Middelburg which is opening soon in a new building but also has got a webshop with all kinds of pretty things.

DSC_0319
Nog een hanger die eigenlijk thuishoort in de kerstboom maar ik vind ‘m voor nu ook leuk/ This is also a christmas ornament but I like it for now.

DSC_0320
Lief klein hartje wat ik kocht bij Action/ A sweet little heart which I’ve bought at Action.

DSC_0321
Nog een keramieken hart maar dan een grote, gevonden in een bouwmarkt/ A ceramic heart but even bigger, found it in a hardware store.

Welk hartje vinden jullie het leukste?/ Which heart do you like the most?

afsluiterklassiek

5 gedachten over “With all my heart

Geef een reactie

