creatief·What makes me happy

Latest creations

Alweer even geleden dat ik jullie liet zien waar ik in mijn spaarse vrije uurtjes mee bezig ben. Vandaag weer een kijkje in de door mij gemaakte spulletjes. Zie je iets wat je graag zou willen hebben? aarzel dan niet en stuur mij even een berichtje via het contactformulier.It’s been a while since I have showed you what I was creating in my scarse free hours. Today I’ll show you what I have been creating lately. Do you see something you would like to have? do not hesitate and sent me a message with the contact form below.

DSC_0236
Deze kaart maakte ik in opdracht ter nagedachtenis van een bijzondere vrouw/ I’ve made this card in memoriam of a special lady.

DSC_0238
Deze kaart maakte ik voor iemand die groot fan is van uilen/This card I’ve created for a big owl fan

DSC_0267
Met klei en verf maak ik prachtige schildjes, ik besloot een schildje te gebruiken op een kaart en zo kwam het er uit te zien../ Out of clay and paint I’ve made this pretty shields, I’ve decided to use a shield for one of my cards and this is what came out.

DSC_0283
Weer wat nieuwe schildjes/ Some new shields

DSC_0284

DSC_0285
Als je mij al langere tijd volgt weet je dat ik heel erg houd van kant. Het kon dan ook niet missen dat ik dit gebruik voor mijn kaarten. Ook maakte ik schelpjes en deze gebruikte ik samen met bakkerstouw op deze kaarten/ When you are following my blog for a while you might have noticed that I love lace. It isn’t a surprise that I was using this for my cards. I was also creating some shells and together with some bakerstwine I was using this on the cards.

DSC_0286
Dit vind ik zelf echt heel goed gelukt, ik maakte deze kaart tijdens een pauze tussen het leren van mijn tentamens/ I really love how this card worked out, I’ve made it during a break learning for my exams.

DSC_0287
Deze schattige vlindertjes komen vast op een kaart terecht denk ‘k/ I think these cute butterflies will end up on a card.

contactformulier/ contact form

afsluiterklassiek

2 gedachten over “Latest creations

Geef een reactie

