Shoplog·Uncategorized·What makes me happy

Shoplog 100 % leuk

DSC_0271

Ik wil jullie kennis laten maken met een nieuwe webshop die ik pas heb ontdekt. 100% leuk is de webshop van Janet , je vindt er mooie woondecoraties, gave spullen voor in je keuken en ook nog eens allerlei leuke dingen die je kunt gebruiken om je feest compleet te maken. Artikelen die je bij 100% leuk kan vinden zijn: steengoed serviesgoed, kandelaars, cadeauartikelen, bakmixen, verse thee en nog veel meer. Omdat alle producten 100 % leuk zijn was het natuurlijk niet moeilijk om zo’n leuke naam te verzinnen voor de webshop.

Vandaag laat ik jullie de spulletjes zien die ik bij 100% leuk heb gekocht. Ik heb er in elk geval uren rondgekeken naar al het moois wat er te koop is en vond het dan ook moeilijk om te kiezen. Ben je al nieuwsgierig? blijf dan zeker even lezen!

DSC_0279 Sneak peek

DSC_0273
Ik vind deze rietjes echt te schattig, natuurlijk in mijn favoriete kleur!. Ik wil ze niet alleen gebruiken voor drankjes maar ook om mee te knutselen.. Het pakje met 25 rietjes kosten 3,50

DSC_0274
Van dit product zien jullie hier binnenkort een review verschijnen. Het is een bakmix voor Zeeuwse bolussen en als echte Zeeuwse moet ik die natuurlijk eens uitproberen.. In de webshop zijn nog veel meer verschillende bakmixen te koop dus wie weet zit er ook voor jou smaak iets bij. De bakmix kost 2,50 en je kunt hiervan volgens de verpakking 10 bolussen maken

DSC_0276
En hier is het klapstuk van mijn bestelling, ik ben echt helemaal verliefd. Deze beslagkom is van het Deense merk Ib Laursen. Je kunt het vinden bij het kopje Wonen & keuken in de webshop. Wees gewaarschuwd want dit merk heeft ontzettend veel leuks. Stiekem staat er nog veel meer op mijn wishlist maar ik heb me ingehouden!

DSC_0278
Kijk eens hoe goed de mengkom past bij mijn pastelkleurige IKEA servies.

DSC_0282
De kom kan zelfs in de oven, magnetron, koelkast en vriezer! De beslagkom kost 11,50 en is nog verkrijgbaar in andere mooie kleurtjes

DSC_0281
Het totale plaatje. Conclusie: 100% leuk is een webshop die mij zeker nog eens terug gaat zien voor meer moois!

DSC_0272

Ben jij net als ik dol op mooie spulletjes? dan heb ik iets heel leuks voor jullie. Om jullie kennis te laten maken met 100 % leuk ontvang je namelijk 10 % korting op je bestelling wanneer je de kortingscode bakmix invult. Hoe leuk is dat? laat je mij weten wat jij gaat bestellen? ik ben namelijk reuze benieuwd!

afsluiterklassiek

4 gedachten over “Shoplog 100 % leuk

      1. Super leuk! Geweldig al die pastel kleurtjes en aardewerk, vooral het taartplateau ;). Maar heb me ingehouden, eerst even een baan vinden zodat ik inkomsten heb ;). (Maar ik heb mn verlanglijstje ff aangevuld :P)
        Liefs!

Geef een reactie

