Review·Uncategorized

Review Healthy snacks#1

Ik ben de laatste tijd steeds op zoek naar snelle en gezonde tussendoortjes. Als ik op school kijk ligt er alleen maar ongezonde zooi, bomvol suiker en verzadigde vetten. Dat is nou net precies hetgeen wat ik liever niet binnen wil krijgen/ Lately I have been searching for fast and healthy snacks. When I’m at school the only thing they sell is unhealthy, loaded with sugar and saturated fat. That’s just the thing I don’t want to eat.

Vandaag voor jullie een review van 2 gezonde snacks/ Today I have a review about 2 healthy snacks for you.

DSC_0234

Bij de Tuinen vond ik repen genoemd Nak’d bar, ze hebben veel verschillende smaken. Ik kocht de smaak pecan pie en heb deze voor jullie gereviewt/ At de Tuinen I’ve found Nak’d bars, they have a lot of different flavours. I’ve bought the one called pecan pie and I’ve made a review about it for you.

DSC_0255

De reep is zoet en heeft een nootachtige smaak maar deze overheerst niet. Er zitten stukjes amandel in dus houd wel een tandenstoker paraat. De reep heeft niet echt een smakelijk uiterlijk zoals je op de foto hieronder kunt zien maar viel bij mij erg goed in de smaak. Het is een verantwoorde snack waarvan ik nu ook zeer benieuwd ben naar de andere smaken. Het enige minpuntje vind ik de prijs 1,19 voor een reepje van 35 gram/ The bar tasted sweet and has a nutty taste but it doesn’t overrule the taste. There are pieces almond in the bar so keep a toothpick with you. The bar hasn’t got a tasty look as you can see on the picture under this text but it tasted really fine. It’s a healthy snack which made me curious at the other tastes. The only negative thing is the price it’s 1,19 for a bar of 35 grams.

DSC_0256

De andere healthy snack die ik voor jullie heb gereviewt is the honey and oats granola bar van nature valley/ The other healthy snack which I have reviewed for you is the honey and oats granola bar from nature valley

DSC_0235

In deze verpakking zitten 2 reepjes die ik allebei heb opgegeten. Eerst had ik me voorgenomen om er maar 1 op te eten en de andere te bewaren maar ik vond ze zo lekker dat ze allebei in mijn mond verdwenen. De reep is krokant en kruimelt enorm. Eet ‘m dus vooral niet als je net hebt gestofzuigd.. De reep proeft heerlijk zoet naar honing en lijkt wel zelfgebakken te zijn. Deze kost 1,29 en is ook koop bij De Tuinen, ik ga ‘m zeker vaker kopen!/ There are 2 bars in the package which I’ve ate both. First I’ve had the idea to only eat one and keep the other one for at the end of the day but they were so delicious that they both dissappeared in my mouth. The bar is crispy and leaves so much crumbs behind. Don’t eat it when you just have vacuum cleaned.. The bar tastes realy sweet because of the honey and seems to be home backed to me. It costs 1,29 and you can buy it at De Tuinen, I would definately buy it again!

DSC_0260

DSC_0259

Welke gezonde repen zijn jullie favoriet?/ Which healthy bars do you like the most?

afsluiterklassiek

6 gedachten over “Review Healthy snacks#1

Geef een reactie

