What makes me happy

In the spotlight

spotlight

Het is eens tijd voor iets nieuws hier op mijn blog. Ik wil er geen vaste dag voor neerzetten maar dit item zal zeker vaker terug komen. Elke dag lees ik een vast aantal blogs en er komen regelmatig nieuwe bij. Misschien vinden jullie het net zo leuk als ik om blogs te ontdekken. In het item “in the spotlight” zet ik een blog die ik graag met jullie wil delen. Leuk of niet? Ben jij nieuwsgierig naar de eerste blog in de spotlight? lees dan verder../ Now it’s time for a new item here at my blog. I will not place this item on a fixed day but this item will be posted more often. Each day I read several blogs and I discover some new ones now and then. Maybe you like to discover some new blogs as much as I do. In this item I will share one of my favorites with you. Like it or not? Are you curious for the first blog in the spotlight? keep on reading..

blogalice

aliceintheappletree.blogspot.com

Dit is de blog van “Alice” dit is niet haar echte naam. Alice deelt alles wat ze leuk vind met haar bezoekers. Ben je dol op kringlopen en rommelmarkten? dan moet je deze blog zeker eens bezoeken. Zelf schrijft ze “Ik kan niet naaien, haken of borduren, maar ik kan wel goed leuke dingen vinden”. En dat kan ze zeker, ik kijk hier graag rond naar al dat moois en ook hoe mooi het op de foto is gezet!/ This is the blog from “Alice” this is not her real name. She shares everything she likes with her visitors. Are you a big fan of flie markets and thriftshops? Than you have to visit this blog for sure. Alice wrote “I can’t sew, crochet or stitch but I can find pretty nice things”. And thats for sure, I love to take a look at all of those pretty things and at the lovely pictures Alice took.

shopalice

pinkalice
Kende jij deze blog al?/ Did you know this blog allready?

7 gedachten over “In the spotlight

  1. Ah…. Wat lief… en wat leuk… word er bijna wat verlegen van… 😉 Fijn dat je mijn blog zo leuk vindt, ik ben in januari weer eens fris van start gegaan! Bloggen is toch wel heel erg leuk! Fijn dat jij het ook zo leuk vindt! En bij zo’n eervolle vermelding hoort een kleinigheidje vind ik! Mail je me even je adres….? 😉

Geef een reactie

