creatief

DIY lamp

DSC_0249

Ben jij ook in het bezit van een lamp als deze? Ik vind ‘m te strak en niet helemaal passen binnen mijn gezellig ingerichte huisje. Met kerst versier ik mijn lamp altijd met takken, hieraan zit alleen glitter en dit vind ik na kerst lang niet meer zo leuk../ Do you own a lamp like this one? I think it’s to clean to fit my cozy interior. With christmas I decorate it with glittery branches but after christmas I do not like the glitter so much..

DSC_0141

Toch vind ik het leuk om iets met takken te doen om de lamp wat gezelliger te maken. Bij http://www.decoratietakken.nl bestelde ik takken die overeen kwamen met het formaat van mijn lamp/ Altough I like to decorate my light with some branches to make it more cozy. At wwww.decoratietakken.nl I’ve ordered some branches which fit the size of the lamp.

DSC_0250

Wat je verder nog nodig hebt is ijzerdraad zodat je de takken aan elkaar en aan de lamp kunt bevestigen/ The next thing you need is iron wire to put the branches together and also on to the lamp.

DSC_0251

Vervolgens bevestig je tak voor tak aan de lamp, let er op dat de takken niet direct tegen de lampenkapjes drukken, deze worden namelijk warm/ The following thing you do is attach branch by branch to the lamp, mind that none of the branches touches the lampshades directly, they can be hot.

Wanneer je alle takken aan de lamp hebt bevestigd en deze naar je zin hangen kun je een thema bedenken wat je bij je lamp wilt gebruiken. Dit kan je natuurlijk altijd afwisselen, ik vind het erg leuk om dat te doen. Denk bijvoorbeeld aan paasthema, bloemetjes of natuurlijk kerst. Ik heb nu gekozen voor hartjes in allerlei verschillende formaten en van verschillende materialen/ When you have attached all the branches to the lamp and you like the result you can think about a theme which you want to use. You can always switch it, I love to do that. Think about eastertheme, flowers or offcourse christmas. I’ve chosen hearts this time in all kind of sizes and materials.

DSC_0252

DSC_0253

En wat vinden jullie er van? Heb je al zin om een jou lamp te gaan decoreren of laat je ‘m lekker voor wat ie nu is?/ And what do you think about it? Allready in the mood to decorate your lamp or do you leave it the way it is right now?

3 gedachten over “DIY lamp

Geef een reactie

