Food·Sweetness

10 funny foodie facts about me

Zelf vind ik het altijd heerlijk om feitjes artikelen te lezen op andere blogs. Vandaag voor jullie 10 funny food facts over mij/ I like to read fact posts on other blogs. Today I have 10 funny food facts about me.

fact

Het liefst zou ik elke week wel 2 keer wat lekkers bakken, dit doe ik maar niet anders kan je me naar buiten rollen vrees ik../ I would love it to bake something sweet twice a week, I don’t do that because I think you can roll me true the house.

chocohart
Als ik chocolade eet dan moet de hele reep in een keer op, anders blijft hij naar me roepen vanuit de kast/ If I’m eating chocolate I must eat the whole bar, because otherwise it would keep screaming my name out of the closet.

cocktail
Ik drink maar heel af en toe alcohol, de laatste keer was tijdens de zomer. Wanneer ik het dan toch drink houd ik enorm van mixen met safari of een ander zoet likeurtje/ I only drink alcohol once in a while, the last time was this summer. When I’m drinking alcohol I’d love to mix safari or another sweet liqueur.

ki
Ik kan niet meer zonder mijn KitchenAid sinds ik ‘m kreeg van mijn vriend/ I can’t live without my KitchenAid since I’ve got it for my birthday from my boyfriend.

rijst
Rijst eet ik het liefst met een lepel, een vork vind ik dan onhandig omdat het er tussendoor valt/ I’d like to eat rice with a spoon, I don’t like eating it with a fork because the rice is getting true the gaps.

6a00e550ae2fdc883401310f710729970c
Aardappels? ik ben geen grote fan, ik vind ze nogal saai. Om ze wat op te leuken gebruik ik dan kruiden of bak ik ze/ Patatoes I’m not a big fan, I think they’re boring. To spice them up I like to use herbs or bake them.

recept-stroopwafel-ijs
Slagroomijs moet ik altijd bestrooien met iets. Bijvoorbeeld: stroop, vlokjes, oreo’s, fruit enzo/ I must always sprinkle something over my whipped icecream. For instance: syrup, chocolate pieces, oreo’s, fruit, etc.

No-chips
Als ik mag kiezen tussen zoetigheid of chips kies ik meestal voor zoetigheid/ If I have the choice between sweet things or chips most of the time I’ll pick sweet things.

zomerfruit-bessen
In het voorjaar en de zomer eet ik me helemaal vol met fruit, dan is er zoveel lekkers. In de winter is er weinig fruit wat ik echt lekker vind dus houd ik het meestal op appels, peren en bananen/ In spring and summer I love to eat as much fruit as possible, it’s so tasty. In the winter there isn’t a lot of fruit what I like so most of the time I’m eating apples, pears and bananas.

Ik houd niet van hartige pannekoeken, het liefst beleg ik ze met fruit of zoete dingen/ I don’t like savoury pancakes, I’d love to put fruit or some sweet things on them.

Nu ben ik benieuwd naar jullie funny food facts, tell me../ Now I’m curious about your funny food facts, tell me..

afsluiterkerst

7 gedachten over “10 funny foodie facts about me

Geef een reactie

