creatief·Give Away·What makes me happy

Give Away

Wat is er nou leuker dan het nieuwe jaar te vieren met een give away? Een paar dagen geleden liet ik jullie mijn tekeningen zien die ik in de kerstvakantie heb gemaakt. Wie ze leuk vond moet vooral even blijven lezen.. Ik heb namelijk een super leuke give away voor jullie bedacht (nou ja, vind ik zelf dan hé)

Omdat ik het zo heerlijk vind om deze tekeningetjes te maken geeft ik een aantal dingen weg die ik getekend heb! Wat geef ik weg?

Deze geïllustreerde kaart met de vogel
DSC_0196

Dit door mij geïllustreerde notitieboekje
DSC_0202

DSC_0203

En dit schattige houten hartje
DSC_0204

Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?
– volg me op bloglovin: https://www.bloglovin.com/blog/3993784/curly-creative
– like Curly Creative op facebook: https://www.facebook.com/CurlyCreative
– laat een reactie achter waarom jij dit pakketje graag wilt winnen

Deze give away loopt tot vrijdag 10 januari de winnaar krijgt hierover persoonlijk bericht.


afsluiterklassiek

10 gedachten over “Give Away

  1. Super mooie dingen heb je weer gemaakt! Ik zag ze op facebook al voorbijkomen ;). Maar deze keer sla ik even over, ben nog aan het genieten van de vilt figuurtjes (die nog steeds in de kerstboom hangen trouwens 😉 ).

    Fijn weekend alvast!
    Liefs Irene

  2. Wauw wat een leuke giveaway!
    Vind het notitieboekje en de kaart helemaal te gek 🙂
    Zou de kaart in mijn nieuwe kaartenrekje zetten en het hart op mijn kamer hangen. Het boekje zou ik bijna niet durven te gebruiken vanwege de mooie kaft.
    Maar misschien zou ik er een art-journal boekje van maken, ook leuk om te doen.
    Ben benieuwd wie dit gave pakketje mag winnen.
    Lieve groet, Rensina.

  3. Ik doe ook mee, omdat dit een pakket is wat ik ook echt graag zou willen winnen en het mooie hart perfect in mijn nieuwe huis past. En stiekem omdat ik het heel leuk zou vinden als ik voor t eerst iets zou winnen!

    Liefs

  4. Wat zien ze er leuk uit Mariska! Mooi hoe je het gemaakt hebt. Met pen en inkt? Het lijkt wel kant. Ik doe graag mee, gewoon omdat ik het ontzettend mooi vind :-)!

    Fijne zondag!

    Madelief x

  5. Wow! Dit keer ga ik ook meedoen met je give away actie! Wat een mooie spulletjes ga je weggeven! Die heel toevallig perfect in mijn interieur passen:) De kaart van de vogel kan mooi bij de uilenkaart in mijn nieuwe kaartenrekje. Daar staat een tafeltje onder waar het notitieboekje een mooi plekje zou krijgen,zodat ik m dicht bij de hand heb om allerlei leuke dingetjes in te schrijven en alleen al heel mooi voor de sier daar zou liggen. Toevallig heb ik ook een hartjes-tic,dus het hartje zou tussen al mijn andere hartjes komen te hangen. Helemaal geweldig dus,ik ben fan:)

  6. Ik doe graag mee, ik volg al een tijdje jouw creatieve uitspattingen, altijd weer een inspiratie. Ik zou de spulletjes niet zelf houden, maar weggeven aan mijn moeder ❤

Geef een reactie

