creatief·What makes me happy

Some drawing

Ja hoor hier issie het eerste berichtje van 2014, iedereen een gelukkig nieuwjaar! In de kerstvakantie ging ik lekker aan de slag met tekenen op kraftpapier. Echt heel erg leuk om te doen en ik blijf hiermee ook zeker bezig! Kijken jullie mee wat ik allemaal heb gemaakt?/So, here it is the first blogpost of 2014, wishing you a happy new year! In the holidays I’ve started drawing on kraftpaper. So much fun and I will keep doin’it for sure! Keep on watching if you want to know what I’ve created allready

DSC_0193
Dit lieve olifantje maakte ik voor een heel speciaal iemand, namelijk mijn mama. Ze spaart al ontzettend lang olifantjes; ze heeft een plank vol verschillende beeldjes. Aangezien de plank aardig vol is maar een mooie tekening nog ontbrak aan haar verzameling besloot ik deze aan haar te geven/ This sweet elephant I’ve made for a special person, my mom. She collects elephants for years; she has a shelf full with all kinds of elephant statues. Because this shelf is so loaded but a pretty drawing wasn’t allready in her collection I gave this to my mom.

DSC_0196
Toen volgde een vogeltje, hiermee ga ik nog wel verder experimenteren want het was erg leuk om te maken/ The following thing was a birdy, I’m going to experiment with this because it was so much fun to draw.

DSC_0197
Een leuk kaartje met grachtenpandjes/ A cute card with canal houses.

DSC_0198
Een verjaardagskaartje vol doilies, I love it!/ A birthday card full with doilies, I love it!

DSC_0200
Ook het schrijfgedeelte van de kaart versierd/ Also the writing space of the card must be decorated.

DSC_0201
En nog meer doilie-art/ And more doilie-art

Ik vind het heerlijk om heel veel verschillende dingetjes te maken, mocht je interesse hebben stuur mij dan even een mailtje naar curlycreativenl@gmail.com/ I love to create al those different things, if you are interested please send me an email: curlycreative@gemail.com

Wat deden jullie deze kerstvakantie?/ How did you spent your holidays?
afsluiterklassiek

9 gedachten over “Some drawing

Geef een reactie

