What makes me happy

Highlights 2013 part 2

Het is vandaag de laatste dag van 2013, vandaag vertel ik jullie de rest van mijn highlights van dit jaar/ This is the last day of 2013, todya I’ll tell you the rest of my highlights of this year.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Geen enkele herkansing; Ik had dit jaar geen enkele herkansing voor mijn toetsen, nooit had ik verwacht dat het op school allemaal zo goed zou gaan. Niet dat ik geen zelfvertrouwen heb maar meer omdat ik er al zo lang uit lag doordat ik fulltime gewerkt had/ This year I’ve hadn’t any second oppertunities voor my exams, I’ve never expected it would turn out so well. Not that I have such low self esteem, but because I wasn’t at school for such a long time because of my full time job.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Propedeuse gehaald; Door het bovengenoemde punt heb ik dit jaar mijn propedeuse behaald. Hierop ben ik ontzettend trots, ik heb zelfs een aantekening omdat ik gemiddeld alles boven een 7 sta/ Because of the highlight before I did receive my preparatory instruction. I’m so proud of it, I even had a note on it because the average of all my grades is above a 7.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Super leuke stageplaats; Dit jaar loop ik 3 dagen per week stage en ik heb het ontzettend getroffen met mijn stageplaats. Ik voel me er enorm op mijn plaats en moet er dan ook nog niet aan denken dat ik na dit schooljaar alweer afscheid moet nemen van alle cliënten en leuke collega’s ../ This year my internship is for 3 days a week the whole year and I’m so lucky with the place I’m doing my internship. It feels like home and I don’t want to think about saying goodbey at the end of this year at collega to all of my cliënts and colleagues.

DSC_0157
– Give aways organiseren; Dit jaar organiseerde ik ook weer een aantal Give aways. Zowel op mijn Curly Creative facebook—-> vind ik leuk vakje aan de rechterkant van mijn blogmenu. Als op mijn blog,dat pak ik dan mooi in, ik houd er zo van om mensen blij te maken!/ This year I’ve organised some give aways. At my Curly Creative facebook——> click on the like button on the right side of my blog menu. And at my blog also, I’m wrapping it well, I love to make people happy!

DSC_0175DSC_0142
DSC_0142
– Mensen die het niet verwachten een kerstkaartje sturen; Natuurlijk heb ik elk jaar weer een vast aantal mensen waarnaar ik kerstkaartjes stuur. Dit jaar besloot ik om een aantal blog “vriendinnen” waarmee ik contact heb een leuk verrassend kerstkaartje te sturen. Zo stuurde ik Daniëlle (Food, Love and Happiness) een kerstkaartje met een vegetarisch recept, Carmen (Creacarmen) stuurde ik een kaartje met een recept voor heerlijke koekjes en Maaike (Mismaaike) stuurde ik een kaartje met het recept voor brownie in a mug/ Every year I’ve send the same bunch of people a christmas card. This year I’ve decided to sent a couple of blogger “friends” a christmas card as surprise. I’ve sent Daniëlle a card with the recipe for a vegetarian dish, Carmen received a card with the recipe for sweet cookies and Maaike has received a card with the recipe for brownie in a mug

– 3 daagjes naar Limburg omdat papa en mama 30 jaar getrouwd zijn; Dit jaar hoorde ik dat er ontzettend veel mensen uit elkaar zijn gegaan na een lange relatie. Daarom ben ik extra trots en dankbaar dat mijn vader en moeder nog steeds gelukkig getrouwd zijn, al 30 jaar! Om dit te vieren zijn we uitgenodigd om gezellig met mijn ouders, broertje en schoonzus 3 dagen naar Limburg te gaan. Hoe leuk/lief is dat?/ This year I’ve heard a lot about people who split up after a long term relationship. Because of that I’m extra proud and thankfull that my dad and mum ar still happily maried, now for 30 years! To celebrate it they invited us to stay for 3 days in Limburg together with my brother and sister in law.

Wat waren jullie laatste hoogtepunten in 2013? Ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling toewensen en hopelijk zie ik jullie hier weer terug in 2014/ What where your last highlights in 2013? I ‘d like to wish you a great turn of the year and hopefully I will see you here again in 2014

afsluiterkerst

4 gedachten over “Highlights 2013 part 2

  1. Hopelijk brengt 2014 je weer veel succes met de studie,een fijne tijd tijdens je stage,veel liefde van M,veel gezondheid,en veel creatieve ideetjes
    XX ma ❤

Geef een reactie

