What makes me happy

Highlights 2013 part 1

2013
Tsja daar ben je dan, een van de laatste dagen van 2013. Het jaar is echt omgevlogen, tijd om even terug te blikken op alle leuke en fijne dingen die 2013 mij bracht./ Oh well, there you are, last day of 2013. The year flew by, time to look back at all the good and nice things 2013 brought me.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Meeten met andere bloggers; Dit jaar ontmoette ik Daniëlle van http://www.foodloveandhappiness.nl. Samen hebben we genoten van een High tea bij de bakkerswinkel in Utrecht. Ook ontmoette ik Alette van http://www.http://blissfulbeauty.nl. Met haar ging ik gezellig naar de Swan Market in Rotterdam op een van de heetste dagen van 2013/ This year I’ve met Daniëlle, we’ve enjoyed a high tea in Utrecht. I’ve also met Alette, we’ve visited The Swan Market in Rotterdam on one of the hottest days in the year.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– High tea verjaardag; Dit jaar ben ik 27 geworden, dit vierde ik met mijn 2 liefste vriendinnetjes. We genoten van een high tea waarvoor ik wat heerlijke dingen had gemaakt maar zij ook wat lekkernijen meebrachten/ This year I’ve become 27, I was celebrating my birthday with 2 of my best friends. We’ve enjoyed a high tea, which I’ve baked some sweet things for but also my friends took some yummieness to my home.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Post project; Mijn postproject zorgde er dit jaar vol dat er ontzettend veel leuke pakjes op mijn deurmat vielen. Elke keer word ik er weer helemaal blij van. Er zijn al een aantal mensen afgevallen maar dat mag de pret zeker niet drukken../My mail project brought me so much nice and cute packages. Each time it makes me so happy. There were a couple of dropouts but that doesn’t ruin the fun of it..

begeleiding bosjuweel
– Bosjuweel vakantie; In de zomer ging ik mee als vrijwillig begeleider op een Bosjuweel vakantie. Dit was een creatieve schilder en knutselvakantie voor mensen met een verstandelijke beperking. Ik heb er ontzettend van genoten/ This summer I went as a volunteer companion on a Bosjuweel holiday. This was a creative paint and craft holiday for people with a intellectual disability. I’ve enjoyed it so much.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Reizen naar Milaan; Voor het allereerst in mijn leven ging ik alleen op reis met het vliegtuig. Ik vloog naar Milaan waar mijn vriend zat voor zijn werk. We hadden daar 3 dagen samen om de stad te verkennen en wat was die geweldig zeg! De reis viel me ook alles mee en ik heb me prima vermaakt!/ For the first time in my life I was travelling by plane whole by myself. I flew to Milan, my boyfriend was allready there because of his job. We have had 3 days together to discover the city and it was great! The trip was going wel and I wasn’t bored any moment.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Cupcake bestellingen; Dit jaar mocht ik 3 cupcake bestellingen verzorgen. Gelukkig kwamen deze allemaal binnen voordat mijn über drukke schooljaar begon in september. Ik maakte in totaal 65 cupcakes waarvoor ik 50 cijfertjes, 40 doilies en 90 roosjes uit fondant creëerde/ This year I’ve had 3 cupcake orders. luckily the were all ordered before the start of my über busy year at school which was starting in september. I’ve made 65 cupcakes and to decorate them I’ve created 50 numbers, 40 doilies and 90 roses out of sugar paste.

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Rommelmarkten bezoeken; Dit jaar bezocht ik een aantal rommelmarkten waar ik op zoek ging naar mooie schatten voor in mijn servieskast. Wat ik vond heb ik jullie hier natuurlijk al lang laten zien, ik word nog elke dag blij als ik in mijn servieskast kijk/ This year I’ve visited some flea markets where I was looking for some treasures to fill my china cabinet. What I’ve found I have allready showed you back then, it makes me happy every single day looking in my china cabinet.

codashme
– City of dance; Ik ga al meer dan 7 jaar elke zomer naar City of Dance in Middelburg. Dit jaar ging ik voor het eerst met 2 klasgenoten en 1 vriendin. Wat was het ontzettend gezellig, volgend jaar weer?/In the summer I’ll go to the City of dance for more than 7 years. This year was the first time with 2 classmates and 1 friend. It was so nice, again next year?

VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
VLUU L100, M100  / Samsung L100, M100
– Swappen via mijn blog; Ik vind het zo ontzettend leuk om te swappen (ruilen van leuke spulletjes). In 2013 swapte ik maar liefst 3 keer; 1 keer met Maaike van http://missmaaike.blogspot.nl. We stuurden elkaar craftspulletjes en iets wat we voor elkaar hadden gemaakt. De 2e keer swapte ik met Carmen van http://carmen.wordpress.com. We maakten voor elkaar een DIY pakketje, stuurden elkaar iets zelfgemaakts en 1 craft artikel. Als laatste deed ik mee aan de swap van Janina van http://elkedagzaterdag.blogspot.nl. Iedereen moest 4 kerst ornamenten maken en kreeg 4 verschillende kerstornamenten terug. Er waren bij deze swap 67 deelnemers x 4 ornamenten = 268. Dit heeft Janina allemaal in haar eentje uitgezocht, dankjewel daarvoor!!/ I like it so much to swap ( switch pretty stuff) In 2013 I was swapping for about 3 times; 1 with Maaike, 1 with Carmen and a swap with “elke dag zaterdag”. The swap with Maaike was about craft stuff and something handmade, the wasp with Carmen was about a DIY package, something handmade and 1 thing to craft with. The swap from “elke dag zaterdag” was about making 4 christmas ornaments and you will receive 4 different handmade christmas ornaments in return. There were 67 participants so that wil make it 268 ornaments. Janina sorted them out all by herself, thanks Janina!

Op oudjaarsdag kunnen jullie deel 2 van mijn highlights verwachten.. Wat waren jouw hoogtepunten van 2013?/ At the last day of the year you will see part 2 of my highlights.. What were your highlights of 2013?

afsluiterkerst

5 gedachten over “Highlights 2013 part 1

Geef een reactie

