Mail·What makes me happy

Received from Jessica Christmas edition

DSC_0143

DSC_0144

Vandaag alweer het laatste (kerst)pakketje voor dit jaar wat ik van Jessica mocht ontvangen. Wat mij betreft is het jaar echt omgevlogen, time flies. Dit tsjokvolle doosje plofte op mijn mat/ Today I’ll show you the last (christmas)package of the year which I received from Jessica. In my oppinion the year was going so fast, time flies. This tiny but loaded box hit my doormat

DSC_0145
2 schattige belletjes helemaal in kerststijl met de rood witte ruitjes, ze hangen nu aan de rieten hartjes voor mijn raam/ 2 cute bells in christmas style with red and white checks, they are hanging in my windows together with my wickered hearts.

DSC_0146
Het thema van dit pakje was vintage christmas, er zaten 2 prachtige vintage look kaartjes in/ The theme of this package was vintage christmas, there were 2 vintage looking cards in it.

DSC_0147
Prachtig kant en kerstige figuurtjes/ Pretty lace and christmassy figures.

DSC_0148
Mooi ingepakte kado’s, super nieuwsgierig wat erin zou zitten/ Super pretty wrapped gifts, so curious about what’s inside.

DSC_0149
Kijk dan hoe prachtig dit er uit ziet/ Look how beautifull this is!

DSC_0151
Een DIY pakje om een stoffen envelopje te maken/ A DIY package to make a fabric envelope.

DSC_0150
Natuurlijk een brief, geschreven op prachtig papier/ Offcourse a letter, written down on this beautifull paper.

DSC_0152
Super schattige vintage paddenstoeltjes, doet me denken aan knutselen van kerststukjes bij oma vroeger. En een prachtig gehaakte paddestoelen doilie/ Super cute vintage mushrooms, I was thinking about the past making some centerpieces for christmas with my granny. And a pretty crochet mushroom doilie.

DSC_0153
Een mooie hanger die jullie al eerder langs zagen komen bij de resultaatfoto van mijn shadowbox/ A pretty ornament which you have seen before at the end result picture of my shadowbox.

DSC_0154
Kijk dan naar dit prachtige klosje met kant!!/ Look at this pretty spool of lace!!

Ook zat er nog een rateltje in wat ik kan gebruiken voor in een knuffel of zoiets. Ik vond het echt heerlijk om al deze kadootjes uit te pakken, wat ben ik verwend. Omdat we verder niet aan kerstkadootjes doen vond ik dit echt geweldig!/ There was also a little rattle thingie which I can use for a stuffed animal or something. I really loved unwrapping all of those gifts, I’m spoiled. Because we don’t give each other gifts at christmas I really like this so much!

afsluiterkerst

Geef een reactie

