creatief·What makes me happy

Christmas Swap

Een tijdje geleden deed ik mee aan de Swap van elkedagzaterdag.blogspot.nl. Je moest hiervoor 4 kerst ornamentjes maken en dan kreeg je er 4 verschillende voor terug. Wat een uitzoekwerk moet Janina hebben gedaan want er waren vele deelnemers/ A while a go I’ve joined a swap from elkedagzaterdag.blogspot.nl. You have had to make 4 christmas ornaments and you will receive for different ones in return. What a job for Janina because there were so many participants!

Christmas DIY ornaments SWAP1
Gisteren plofte er een pakketje op mijn mat met daarin 4 hangers voor mij, spannend../ Yesterday a package hit my doormat with the 4 ornaments just for me, exiting..

DSC_0176
Van Manon ontving ik deze origami vlinder/ From Manon I received this origami butterfly

DSC_0177
Wat super grappig, ik ontving deze hanger van Janina van de blog elkedagzaterdag.blogspot.nl. Toen ik deze op Pinterest voorbij zag komen hoopte ik al dat ie in mijn envelope zou zitten, and so it was!/ How funny, I received this ornament from Janina she blogs on elkedagzaterdag.blogspot.nl. When I saw this ornament at pinterest I was hoping it will be in my envelope, and so it was!

DSC_0178
Ook stopte Janina er nog deze lieve buttons in als extra kadootje/ Janina also put this sweet buttons in the package as a extra present.

DSC_0179
Van http://effiemaakt.blogspot.nl ontving ik deze schattige gehaakte kersthanger/ From http://effiemaakt.blogspot.nl/ I received this cute crochet ornament

DSC_0180
Het 4e ornament kwam van Denise http://becolorand.nl ze maakte het woord JOY/ The 4th ornament came from Denise http://becolorand.nl. She created the word joy.

Lieve dames, allemaal hartstikke bedankt voor deze met liefde gemaakte prachtige kersthangers. Ze krijgen een mooi plekje in mijn huisje!/ Dear ladies, so much thanks for these pretty made with love christmas ornaments. The will get a nice place in my home!

afsluiterkerst

3 gedachten over “Christmas Swap

Geef een reactie

