Personal

Christmas Tag

Tsja nog maar een paar daagjes en dan is het zover: kerstmis. Vandaag heb ik voor jullie een Christmas tag/ Oh well just a couple of days and then it’s time: christmas. Today I’ll have a Christmas tag for you.

tag

– Oogschaduw met kerst: zilver of goud/ Eyeshadow with christmas: silver or gold?
Goud staat me echt beter dan zilver, in sieraden dan weer niet../ Gold looks better on me thans
silver, in jewellery it’s the opposite.

– Echte kerstboom of neppe / A real tree or a fake one?
Een nepperd scheelt een berg troep/ A fake one it doesn’t get messy.
– Favoriete kerstliedje/ Favorite Christmas song
Bianca Ryan- why couldn’t it be Christmas every day
– Lievelings film tijdens de kerst / Favorite movie during Christmas
Alles behalve van die standard kerstfilms/ Everything but not those cheasy Christmas movies
– Stappen of met familie thuis blijven/ Going out or staying home with family?
Ik ben het liefst gewoon gezellig met familie/ I love to stay with my family
– Uiteten of zelf koken/ Going out for diner or make it yourself?
Het komt eigenlijk nooit voor dat we bij kerst zelf moeten koken we worden altijd verwacht bij
familie/
It almost never happens that we cook our own meal at Christmas, we were always invited
by family

– Kerstfeestje: organiseren of bezoeken/ Chrismas party: organise or visit?
Ik heb ‘t nog nooit georganiseerd we zijn meestal bij familie/ I’ve never organised one we’re with
family most of the time.

cgift
Bron: http://www.bhg.com/christmas/crafts/paper-fabric-christmas-crafts-decorations/#page=31

– Favoriet cadeautje om te krijgen/ Favorite Christmas gift to receive
We doen niet aan kadootjes met kerst maar als ik dan mag kiezen.. een mooie vintage kop en
schotel/
We don’t give each other christmas gifts but if I have to choose.. a pretty vintage cup and saucer
– Leukste kerst-ervaring tot nu toe/ Greatest Christmas experience untill now
Die heb ik eigenlijk niet echt.. Kerst is meestal een beetje hetzelfde, misschien wordt het dit jaar
anders?/
I don’t have one.. Christmas is allways kind of the same thing, maybe that will change this
year?

ccat
Bron: http://media-cache-cd0.pinimg.com/originals/52/15/9c/52159c1d833d685c44a0646189df98a2.jpg

– Witte kerst: ja of nee/ White Christmas yes or no?
Nee, ik he been hekel aan sneeuw/ No, I hate snow
– Kleuren in de kerstboom/ Colors in the Christmas tree
Eerst veel teal en turquoise tinten maar ik neig steeds meer naar naturel tinten/ First there was a lot of teal and turqoise but now I love the natural shades more
ccanes
Bron: http://www.nancyandbetty.com/product/luxury-candy-cane-christmas-crackers

– Favoriete kerst-snoep/ Favorite Christmas candy
Iets wat ik heb gebakken met een winters smaakje zoals kaneel ofzo/ Something I’ve baked with a
wintery taste like cinnamon or so.

– Jurkjes of winterse truien/ Dress or sweater?
Het liefst draag ik jurkjes maar ik ben een ontzettende koukleum/ I love to wear a dress but I’m not
a big fan of chilly winters.

– Vroeg opstaan of lang uitslapen met kerst/ Get up early or stay in bed?
Ik ben meestal redelijk op tijd wakker/ Most of the time I wake up early
– Cadeautjes geven of krijgen/ Giving presents or Receiving presents?
Ik geef mijn ouders en oma meestal iets lekkers met kerst/ I give my parents and grandmother something I was baking for Christmas most of the time

Hoe vieren jullie kerst?/ How do you celebrate Christmas?

afsluiterkerst

6 gedachten over “Christmas Tag

Geef een reactie

