creatief·My treasures·Personal·What makes me happy

Christmas at home

Net als vorig jaar had ik dit jaar geen zin om mijn kerstboom te zetten. Mijn huisje is niet zo groot en eigenlijk heb ik maar weinig ruimte voor een boom. Daarom maak ik het gezellig in mijn huisje met andere kerst spulletjes.Vandaag geef ik jullie een kijkje in mijn cozy home/ Just like last year I didn’t put a christmas tree in my home. My home isn’t so big and there’s not much space for a tree. Because of that I make my home christmas ready with other prettyy things. Today I’ll give you a peek in my cozy home.

DSC_0133
De hartjes hangen altijd aan mijn deurtje maar het sterretje vind ik wel redelijk kerst. Ik stempelde er met zilver nog ijskristallen op maar helaas is dat hier niet goed te zien/ The hearts are always hanging on my door but the star is there for christmas. I’ve stamped some silver ice crystals on it but you can’t see it very well on the picture.

DSC_0130
Het herten “schilderij” maakte ik zelf, ik laat ‘m na de kerst nog lekker hangen want ik vind hem prachtig! De sleutel zocht ik al heel lang en kwam ik per toeval bij een kluswinkel tegen!/ The deer “painting” I’ve made all by myself, it’s going to be there after christmas also because I love is to much! I was for such a long time for a key like this one, I’ve found it at a hardware store.

DSC_0134
De etagére was al een klein beetje in kerst sfeer met de ster on top die ik zelf maakte. Maar toch moest het nog iets meer kerstig worden/ The cake stand was a little in christmas style with the handmade star on top. But it must be more christmassy.

DSC_0136
Zo staat ie nu te pronken/ Now it’s being pretty like this.

fotoblog
Vind deze foto echt prachtig/ I really love this picture

DSC_0137
Ik houd enorm van deze pot, elke keer vul ik ‘m weer met iets anders. Dit keer met een boa, parelsnoer en wat kerstballen/ I love this jar so much, each time I’ve put something different in it. This time a boa, pearlnecklace and some christmas ornaments.

DSC_0139
Alweer 2 jaar geleden kocht ik “moose” ik vind ‘m zo cute. Dit jaar zit ie met een lichtje naast mijn tv/ About 2 years ago I’ve bought “moose” I think he’s so cute. This year he’s sitting next to my tv with a little light.

DSC_0138
DSC_0141
De takken rond deze lamp heb ik al heel lang en ik vind ze elk jaar weer prachtig staan. Vorig jaar hing het vol met vlindertjes en ijspegels, dit jaar is het van alles wat/ I own the twigs around the lamp for a long time and every year they’re beautifull again. Last year there were butterflies and icicles in it, this year it’s all kind of different ornaments.

DSC_0140
Omdat de felle kleur blauw op mijn muur een behoorlijke eyecatcher is vind ik het mooi om wit, créme en taupetinten te gebruiken bij mijn decoratie/ Because the blue on my wall is a heck of an eyecatcher I like to use white, cream and taupe shades for my decorations.

Hoe ziet jullie huisje er deze kerst uit?/ What’s the look in your home this christmas?

afsluiterkerst

13 gedachten over “Christmas at home

  1. Het ziet er gezellig uit! Mooie kleurcombinaties en wat een schattige Moose en hertenschilderij! Een kerstboom neemt idd wel heel veel ruimte in…Toch kan ik me geen kerst zonder voorstellen ;).

    Mijn nieuwe blog staat inmiddels online, al zal ik pas als ik terug ben uit Frankrijk echt weer gaan bloggen ;).

    Veel liefs en alvast fijne kerstdagen!
    Irene

  2. Wat een prachtige kerstcreaties heb je gemaakt! Ik heb een kerstornament van je gehad via de SWAP. Dank je wel daarvoor!
    Meteen een goeie reden om op je blog te kijken, het ziet er prachtig uit.
    groet,
    Christel

Geef een reactie

